annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Esim Pixel 6 Pro

Topic gestart op: 17-12-21 18h08

Antwoorden: 3 antwoorden

Timbo
Aspirant verkenner

Esim Pixel 6 Pro

Beste Tribe Members,

Net de overstap gemaakt van MV naar orange en ik ben tegen wat problemen gelopen ivm eSim activatie. Ik vroeg mij af of hier mensen al success hebben gehad met eSim op de Pixel 6 Pro? (Probeer het toestel uit te sluiten als het probleem)

Bij het invoegen van de eSim krijg ik een error "Network not activated". Bij de Pixel 5 geraak ik een stap verder en word ik gevraagd om Orange Belgium netwerk te gebruiken en te activeren. Dit heb ik natuurlijk nog niet gedaan anders zal de esim gelinkt worden aan mijn oude toestel.

Is de Pixel 6 Pro al supported?

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Timbo 

Waarschijnlijk gaat je toestel dus nog niet support zijn denk dat daar het probleem zit. Dus als je niet verder gaat dan heb je geen mogelijkheid om de e-sim te activeren. Je kan het ook niet laten pushen via de klantendienst of iets dergelijks dus voor nu moet je wachten tot het op de website staat van Orange.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Timbo
Aspirant verkenner

Bedankt voor het antwoord, ik heb idd nu success gehad met de esim op mijn pixel 5. Dus het kan werken. Als test nogmaals een MV eSim abbonoment genomen en ik krijg dit momenteel ook niet meer geactiveerd op de Pixel 6 (dit werkte voordien wel). Mogelijk een hardware probleem begint het op te lijken...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Timbo 

Kan een hardware probleem zijn ja maar kijk ook of je E-sim profiel wel helemaal van je toestel af is anders kan je de nieuwe niet activeren. Heb ook al op de Iphone bij eens getest toen het uitgekomen is en was en bij een nieuwe poging tot activering werkte het ook niet. Dus je 'oude' profiel moet wel helemaal verwijderd zijn anders werkt de nieuwe niet. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen