Ik wil graag mijn kind eijn abbonement pauzeren hoe kan ik dit doen ?
Vraag
•
Gebruik
24
1
0
Officiële oplossing
De afgelopen dagen had ik zonder problemen mobiel internet op Rhodos. Vanmiddag ineens geen mobiel internet meer! Ik heb nog maar 8 van de 70 GB gebruikt, heb mijn toestel al eens opnieuw opgestart zonder resultaat. Wat kan ik nog doen?
Vraag
•
In het buitenland
30
1
0
Beste, Ik heb momenteel een abonnement bij Orange Belgium en ik betaal ook een smartphone af via een contract van 2 jaar. Er blijven nog ongeveer 7 maanden over van mijn contract. Ik wil graag weten of het mogelijk is om nu over te stappen naar een andere provider voor internet en telefonie. De rede
Vraag
•
5G
76
3
0
Met mijn Mobile data aan kan ik niet op het internet geraken in Portugal. Ik heb een prepaid plan bij Orange.
Vraag
•
Suggestie
37
1
0
kan ik mijn extra data kaart ook in het buitenland (Europese unie) gebruiken?
Vraag
•
In het buitenland
29
1
0
Sinds 11/05 na aankondiging van mogelijke technische problemen nav. Werken ondervinden we heel vaak problemenmet het mobiele netwerk….hetgene me nog het meeste stoort is dat niemand je kan helpen of je ook maar wat uitleg geven. Je wordt van business naar particulier gestuurd, je krijgt dan opnieuw
Vraag
•
Gebruik
49
1
0
Dag ik ben heel veel in Nederland maar telkens ik de grens over ga verbind mijn gsm met oddido en geeft die geen 4 of 5 g na dat ik gsm reset verbind die met kpn nl en gaat het wel,maar een korte tijd en dan verbind die weer automatisch met odiddo en wilt die geen 4 of 5 g geven is hier een oplossin
Vraag
•
5G
78
1
0
De laatste weken heb ik bij automatisch netwerkselectie ODIDO als provider in NL maar geen data beschikbaar. Via handmatige keuze (KPN) dan weer wel. Iemand de oplossing om ook bij de automatische provider selectie data te krijgen?
Vraag
•
In het buitenland
75
1
0