Reis weldra naar China. Hoe kan ik best mijn e-mails via Gmail nog kunnen lezen in China?
Vraag
•
In het buitenland
27
0
0
Na activeren e-sim kan ik bellen met iphone maar geen internetverbinding Op Iphone scherm staat nochtans 4G symbool
Vraag
•
5G
57
1
0
Er gaat geen week voorbij zonder dat het netwerk enkele keren er niet is. Ik kan geen microsoft formulieren verzenden en ook niet betalen met de smartphone.
Vraag
•
Gebruik
100
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ik probeerde mijn sim om te zetten naar eSIM, dat is mislukt, nu werkt mijn eSIM niet maar mijn fysieke sim kaart ook niet meer. Nu kan ik dus geen mobiele data meer gebruiken. Ik kan ook niet meer in de myorange app omdat mijn mobiele data niet werkt (ook al geeft mijn telefoon aan dat het wel zou
Vraag
•
5G
83
1
0
Hallo, Toen ik in duitsland op vakantie ging kon ik niet meer op internet gaan en alleen noodoproepen doen. Mijn roman stond aan... Dus ik weet niet wat ik verkeerd doe weet iemand een oplossing??? In nederland ging mijn wifi wel.
Vraag
•
5G
44
0
0
Hallo, Ik heb 2 vragen. 1 waarom kan mijn vrouw wel het factuur zien en ikzelf niet? En waarom kan mijn dochter en mijn vrouw in het buitenland niet op internet (onderweg) ze kunnen allebei niet op data. Ze kunnen niet bellen of iets doen. Waar ligt dit aan?
Vraag
•
Gebruik
63
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hoikes, daar ik in september op reis ga naar griekenland met name Corfu .. vroeg ik mij af of je daar ook gratis (mits verbonden met je pakket) kan bellen en op internet gaan zonder wifi....? alvast bedankt voor het berichtje terug ... mvg Eddy
Vraag
•
In het buitenland
76
1
0
Na mijn gsm nummer te laten overnemen van vorige werkgeven naar mij privé zit ik al week zonder telefoon. In jullie systeem staat alles correct maar ik toch zit al week met de meilding "Geen service" en ja heb de iPhone al 50x herstart. Dit maakt me echt pissed. Niemand op de helpdesk die kan zeggen
Vraag
•
Gebruik
48
1
0
Ik heb een abonnement Go Extreme via mijn werkgever. Graag zou ik daar een surf extra card aan koppelen van 3€/maand. Kan ik dit vragen in de shop dat dit van mijn rekening iedere maand zal worden betaald? Of zal dit hoe dan ook bij de totale rekening van mijn werkgever terecht komen moest ik dit aa
Vraag
•
Gebruik
43
1
0