Vraag
•
.Netwerk
113
1
0
0
Onlangs installeerde ik een eSIM voor mijn iPhone. Ik verwijderde de fysieke simkaart en gebruik deze al een tijdje niet. Ik had problemen met het instellen van mijn mobiele internet en wou deze simkaart opnieuw installeren. Hiervoor vroegen ze me de puk code, deze gaf ik meerde malen correct in en
Vraag
•
Gebruik
279
2
0
0
De My Orange app vraagt het volgende: "Toestaan dat My Orange telefoongesprekken start en beheert?" Waarom heeft de app toestemming nodig om telefoongesprekken te starten en te beheren? Moet ik dit toestaan om de app te gebruiken en om mijn datalimiet te checken?
Vraag
•
.Netwerk
174
3
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb geen WiFi in huis weet iemand of er storing is in maaseik
Vraag
•
.Netwerk
143
1
0
Geaccepteerde oplossing
Beste allen, Ik heb een tablet die ik enkel op reis (online) wil gebruiken, ik zie dat er een surf extra kaart is maar daarvoor betaal je 3 € per maand; ben ik beter af met een eenmalige herlaadkaart, of hebben jullie iets anders. Dank bij voorbaat Guido
Vraag
•
Surf Extra Card
311
2
0
0
Weet iemand of je een surf extra kaart als esim kan bestellen en in een laptop kan gebruiken (mijn windows 11 laptop heeft een esim wwan voorziening)? Bij orange krijg ik tegenstrijdige antwoorden.
Vraag
•
Surf Extra Card
185
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Verleden jaar kocht ik een Flybox voor gebruik tijdens 7 maanden per jaar op mijn tweede verblijf. alles verliep perfect. Ik liet het abonnement stopzetten en moest eind maart een nieuwe simkaart halen om het abonnement opnieuw te activeren. De laatste dagen van maart verliepen goed, maar vanaf de e
Vraag
•
Internet Everywhere
196
1
0
Ik wil de Surf Extra Card bestellen voor mijn IoT toestel te verbinden met het internet. Nu vroeg ik mij af dat dit zou werken met deze simkaart? Het toestel werkt alleen over LTE-M.
Vraag
•
Surf Extra Card
151
1
0
0
Ik heb enkel een onbeperkt mobiel abbo op mijn gsm maar als ik de hotspot gebruik om zo via mijn laptop op internet te surfen valt de hotspot op regelmatig tijdstip uit. Ik heb al in de instellingen gezocht maar vindt nergens de mogelijkheid om dit te veranderen zoals bijvoorbeeld bij Proximus. Kan
Vraag
•
Gebruik
514
6
0
0
Beste, Wij zijn sedert gisteren Orange en we konden vroeger bij Telenet altijd via rsc chat berichten versturen naar elkaar.Ikzelf heb (laatste update) iPhone en mijn vrouw Android.Om één of andere reden sturen wij plots via ‘gewone’ sms ondanks rsc aangevinkt staat bij de instellingen.Nu betalen we
Vraag
•
Gebruik
686
4
0
0