Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

4G/5G werkt niet

Mijn 4G/5G werkt niet in Nederland. Zelf ben ik van België en nu op weekend in Nederland. Hebben alles eens aan en uit gezet , ook gecontroleerd of alles goed geïnstalleerd is.

Vraag

• 

In het buitenland

94

2

• Mobiel internet en bellen

Mijn mobiel internet werk niet (3G/4G) als ik aan het bellen ben. Hoe komt dit en hoe los ik dit op?

Vraag

• 

Gebruik

71

3

• Mobiel internet en verbinding

Ik heb telkens amper verbinding als ik buiten kom en mijn 4g werkt ook de meerderheid van de tijd niet.

Vraag

• 

Suggestie

80

1

0

• Al heel de dag geen mobiele data.

Beste, Ik heb al heel de dag geen mobiele data. Dit is best lastig, want ik moet het constant gebruiken voor mijn werk. Ik heb al mijn mobiele data al meerdere keren aan en uit gedaan, handmatig gekozen, zelf mijn gsm al meerder keren aan en uit tevergeefs. Is er een probleem met orange? Want ik kan

Vraag

• 

5G

66

3

• Geen internet in nl

Beste dit is mijn 2de reis naar nederland. Data roaming staat altijd aan. Maar ik kan in nederland geen mobiele internet gebruiken. Vorige provider had ik helemaal geen last sinds 1maand ben ik klant van jullie. Ik kon gisteren niet op internet in nl. Wat kan de oorzaak zijn.

Vraag

• 

In het buitenland

63

1

• PUK code

▼ Spoiler PUK code voor nummer dat niet meer in gebruik is PUK code vinden van een nummer dat niet meer in gebruik is

Vraag

• 

Gebruik

72

2

0

Abonnement

Beste Ik heb recent een abonnement bij jullie afgesloten waarbij recht zou hebben op 60GB mobiele data. Echter in de app zie ik dat er maar recht is op 20 HB. Hoe komt dit? Met vriendelijke groeten

Vraag

• 

Restwaarde

100

1

• Mobiele data

Vorige maanden kwam ik tekens gemakkelijk rond met mijn mobiele data. Nu deze maand kom ik er helemaal niet. Heb ondertussen al extra data bijgekocht en zelf deze is momenteel al bijna op. Iemand een idee hoe ik kan checken waar het heen gaat.

Vraag

• 

Suggestie

89

3

0

Hoge Factuur

14 dagen in Marokko geweest, bij aankomst in de luchthaven een sim kaart gekocht voor 20 euro mobiele data. Bij terug in België mijn afrekening bij orange voor 71 euro buiten abonnement mobiele data in het buitenland???? Hoe kan dit?

Vraag

• 

In het buitenland

86

2

0

• Kan mijn internet niet meer opwaarderen

Hallo ik kan al meer dan een week mijn internet niet méér opwaarderen ik heb alles geprobeerd 5gb 10 gb 15 gb .ap opnieuw geïnstalleerd. Ik krijg altijd een fout melding. Van herstart je ap of probeer later opnieuw. Heeft iemand dit probleem ook,?

Vraag

• 

Suggestie

78

1

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K