Beste jullie hebben mijn nummer niet onder reden opgeschort ik zou weten wrm op die app stond dat ik een onbetaalde factuur had maar heb mijn rekening gecheckt ik heb die allemaal betaald
Vraag
•
Betaling
67
1
0
Geachte, Ik wens een probleem te melden met mijn mobiele data. Volgens mijn abonnement beschik ik over 80 GB mobiele data per maand. Normaal gezien gebruik ik hiervan nog niet eens de helft, maar onlangs kreeg ik een melding dat mijn volledige 80 GB was verbruikt. Daarop heb ik voor €20 een bijkomen
Vraag
•
Betaling
50
1
0
Sinds een dikke week hebben we in onze straat geen 4G meer. Er staat een E en ik heb absoluut geen bereik. 1 km verder is er geen probleem maar dicht bij ons huis is er geen bereik. En we hebben tot dan altijd goed bereik gehad. Is er iets veranderd ?
Vraag
•
.Netwerk
71
2
0
Ik heb een surf extra card genomen bij mijn mobiel abonnement om te gebruiken in een mifi-router. Dat werkte vrij goed tot ik door mijn data-debiet zat en Orange de snelheid terugschroefde. Ik kocht data bij en alles ging weer vlot op de gsm maar de router bleef traag. Ik heb reeds enkele keren gebe
Vraag
•
Internet Everywhere
53
2
0
Beste Het is al maanden aan een stuk dat last heb om mij met mijn mobiel data , mij te verbinden en jullie doen er totaal niks aan begin het stil aan beu te worden . Ik betaal mijn abonnement en jullie doen totaal niks om het te verbeteren, volgende rekening weiger ik te betaal tot Julie deze hebben
Vraag
•
Multimedia
55
1
0
Ik heb 3 maanden geen internet gehad omdat jullie technieker de verkeerde modem zelf ene dat jullie jaren niet meer plaatsen bij toch heeft geplaatst nu is er een andere technieker geweest om deze te vervangen maar indussen zou ik dus wel 3 maanden internet moeten betalen. ik wil vragen of jullie ku
Vraag
•
Betaling
78
2
0
Hallo Ik gebruikte al een tijdje de mobile Serenity plus en was daar tevreden over tot plots gisteren ik geen internetverkeer meer had. Ik had wel wifi maar geen internet. Geen internet met bankapp en verschillende browsers. Toen ik de mobile Serenity plus app uitschakelde was alles weer normaal? Ka
Vraag
•
Gebruik
48
1
0
Waar vind ik het wachtwoord van de guest wifi? Het staat nergens op 1 van de plakkers dus probeer ik het online te vinden.
Vraag
•
.Netwerk
64
2
0
Zodra je in een ander land € 60,5 ( = € 50 excl. btw) mobiele data verbruikt, wordt surfen in het buitenland automatisch geblokkeerd. En op de website van BIPT staat dat de operator je moet verwittigen als je 80% van 60,50 EUR hebt opgebruikt ) Dat legt de Europese wetgeving op, om te voorkomen dat
Vraag
•
Internet Everywhere
39
0
0
Ik had na de extra 5GB, ook nog 15G beteeld. Deze is er echter nooit doorgekomen, maar staat wel aangerekend in mijn verbruik buiten bundel. Ik had verschillende malen gebeld, maar niet in orde geraakt. Dus gelieve de aantekening van 20€ te annuleren van mijn volgende factuur.
Vraag
•
Betaling
75
1
0