Officiële oplossing
Ik heb mij een mifi apparaatje aangeschaft. Nu moet daar een data sim in komen. Heeft iemand daar ervaring in. Het liefst doe ik dit via orange uiteraard. Den van mijn twee abonnementen is zeker maandelijks niet op. Vandaar mijn vraag !
Vraag
•
Multimedia
62
1
0
Wanneer ik probeer om mobile serenity te deactiveren in mijn klantenzone lukt dit niet. Als ik bevestig dat ik het wil deactiveren blijft het rondje draaien en blijft daar hangen. Ik heb al topics gevonden maar daar zijn de antwoorden allemaal verdwenen. Graag hulp. Dank u.
Vraag
•
Gebruik
93
6
0
Geaccepteerde oplossing
Ik woon in de Maleise Weg 12, 8340 Moerkerke. Gisteren was er de hele dag geen ontvangst doordat er een elektriciteitspanne was in een mast. Volgens de wetswijziging kunnen we hiervoor een compensatie aanvragen en verkrijgen. Drie maal heb ik 10-tallen minuten verloren door naar het nummer van Orang
Vraag
•
Betaling
61
2
Geaccepteerde oplossing
Ik heb 3 nummers bij Orange (zakelijk account), bij 1 van de 3 toestellen kan er in het buitenland geen verbinding met 4G worden gemaakt. Heb alle instellingen al nagekeken, ook geprobeerd het netwerk handmatig te selecteren, probleem blijft zich echter voordoen
Vraag
•
Internet Everywhere
98
3
0
Geaccepteerde oplossing
Vraagje: bij sommige providers krijg je hopen data maar is die slechts tot een bepaald aantal GB geldig in de EU. Bij Orange vind ik daar niets van terug. Kan iemand bevestigen dat de 300GB van Mobile Large ook volledig in de EU te gebruiken zijn? Ik zou dan een Surf Extra Card en een 4G router meen
Vraag
•
Gebruik
66
1
0
In opoeteren maaseik al van vorige week donderdag totaal geen ontvangst met de gsm zeer fijn als we met 3 van ons gezin een abonnement van Orange hebben!!! Ze zijn bezig met de zendmast volgens mij zijn ze ene volledige nieuwe aan het zetten een dikke schande is het al jaren lang klant met 3 gsm s e
Vraag
•
.Netwerk
174
1
0
0
We hebben al een week totaal geen ontvangst meer in opoeteren. Nog iemand hier last van?
Vraag
•
5G
214
3
0
0
Ik heb mijn sim kaart naar mijn nieuwe gsm verplaatst maar het werkt alleen wanneer mijn wifi aan is en wanneer bellen met wifi aan is. Zonder één van de twee werkt mijn sim kaart niet en staat er dat mijn gsm nummer onbekend is. Ik kan daarna ook niet bellen. ik weet niet wat ik moet doen, kan iema
Vraag
•
5G
217
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hey, ik heb alleen nog 2g maar geen 5g niet meer ik heb nog onlangs prive bericht gestuurd op messenger maar nog altijd niks gekregen.
Vraag
•
5G
260
2
0