Geaccepteerde oplossing
Dag Is het mogelijk om via de app (of op een andere manier?) het verbruik op te volgen van twee nummers? Ik gebruik nl. 2 Orange SIM-kaarten in 1 gsm (werk en privé) en zou graag beide opvolgen. Alvast bedankt
Vraag
•
App My Orange
6.5K
2
0
0
Dag Allen Door de uitzonderlijke tijden belde ik vorige maand meer dan normaal ik had via de Orange app gezien dat ik buiten bundel zou gaan ik besloot over te schakelen naar een hoger abonnement De dame van de klantendienst beloofde mij dat mijn nieuwe abonnement onmiddellijk zou actief worden ik h
Vraag
•
Abonnement
1.8K
1
0
0
We hebben je abonnement voor het nummer 32470..... beëindigd op 16-04-2020.Ik heb nog rekening betaald tot 4 mei. Nog steeds geen afrekening gekregen, normaliter altijd facturen op 10e vd maand.Contact gehad via Twitter en ik zou 10 mei eindfactuur krijgen, nog niks gezien, nu antwoorden ze via Twit
Vraag
•
Betaling
1.9K
2
0
0
Ik kan niet bellen, ik heb wel internet. Hoe kan dit? Ik heb de telefoon al uitgeschakeld, instelling herstel en software-update.
Vraag
•
Suggestie
7K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Graag had ik geweten of er een optie is om zelf een gsm nummer te kiezen met je eigen nummers (abonnement en/of prepaid). Zoals sommige andere providers de optie hebben, zoals Proximus 'gold', waarbij extra kosten aan verbonden zijn. Ik heb overal gezocht, maar kwam alleen maar op oude forums
Vraag
•
Andere kosten
15.6K
3
0
Beste, Recent ben ik Orange klant geworden door de aankoop van een smartphone met abonnement. Ik was voordien prepaid klant bij Mobile Vikings en had om nummeroverdracht gevraagd. Vier dagen na online activatie van mijn nieuwe simkaart was de nummeroverdracht nog niet voltooid. Ik heb geprobeerd om
Vraag
•
Activatie
6.6K
4
0
Zit Libanon nu wel of niet in Best destinations-pakket? volgens de schematische voorstelling wel, volgens de lijst niet.......
Vraag
•
In het buitenland
3.9K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben 2 maand geleden Orange Dolfijn geworden en ik zou nu een smartphone willen kopen via mijn abonnement. Ondertussen zijn de abonnementen veranderd en vind ik nergens of dit nog kan via een orange Dolfijn. Voor de volledigheid: ik wil graag mijn Dolfijn houden, de nieuwe Go-abonnementen komen mi
Vraag
•
Abonnement
6.4K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb op 10/4/2020 omstreeks 18u30 een abbonement aangeschaft, mijn simkaart behouden en gsm nummer. Ik kom van een herlaadkaart van orange. Maar er is nog geen sms toegekomen, dus nog geen activatie ook niet. Wat moet ik doen? Wat kan de oorzaak zijn? Gsm al heropgestart. Grtjs
Vraag
•
Abonnement
3.5K
2
0
0
Goeiemiddag, Ik zou moeten ons klantennummer overzetten naar ons nieuwe bedrijf (dus een nieuw btw-nummer). Ik vind nergens terug hoe dat kan. Kan iemand daarbij helpen? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet!
Vraag
•
Abonnement
4.6K
2
0