Toestellen and instellingen

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

AirPods pro of niet

Wat zou ik nemen, AirPods pro of de normale AirPods

Vraag

• 

Configuratie

2.9K

2

0

• Ervaring Orange Shop

Beste, Ik ben vandaag naar de Orange shop in de veldstraat in Gent geweest om een iphone 11 pro te kopen via jullie gespreid betalen systeem: https://www.orange.be/nl/gespreid-betalen De verkoper in jullie shop zei echter dat dit systeem niet meer bestaat. Vervolgens heb ik naar jullie helpdesk gebe

Vraag

• 

Bestelling

4K

5

0

• Gsm terugbrengen, geld terug?

Ik heb zaterdag een nieuwe gsm gekocht, ik vind deze namelijk niet goed. Krijg ik mijn geld terug als ik deze terug naar de winkel breng binnen de 2 weken?

Vraag

• 

Configuratie

4K

3

0

• Groene waas mate 20 pro

Beste Ik heb de mate 20 pro sinds een jaar in mijn bezit. Zeer goed toestel maar sinds enkele dagen zit ik met een groene waas aan de linkerkant van het scherm. Heb op internet wat opzoekwerk gedaan en blijkt dat veel mensen daar last van hebben voornamelijk deze met een LG-scherm. Ik zit ook met zo

Vraag

• 

Configuratie

2.5K

2

0

Smartphone + bestaand abonnement voorwaarden

Beste Ik ben sinds vorige maand veranderd van Dolfijn naar Koala, helaas begint mijn smartphone wat ouderdomsverschijnselen te vertonen. Ik hoorde dat er binnenkort (november) nieuwe acties komen voor abonemmenten met smartphones. Is het als jarenlange orange klant mogelijk om dan te kiezen voor een

Vraag

• 

Bestelling

8.1K

1

0

Coyote op Apple carplay

Ik kan met mijn iPhone xr op Apple CarPlay. Mijn wagen heeft dit ook en kan Google Maps en waze ook zonder probleem gebruiken. als ik coyote wil gebruiken zegt Apple car play dat ik op men gsm iets moet doen en geeft deze een error iets wat lijkt op je moet een abonnement hebben. Maar dan geeft die

Vraag

• 

Configuratie

9K

3

0

• Hoe waterdicht is een Galaxy S8 echt?

Hoi, Ik heb eens een vraagske voor de kenners. Volgens de specs is mijn Galaxy S8 IP68 waterdicht, hetgeen betekent dat hij mag ondergedompeld worden in water tot een diepte van 1,5 meter en dat gedurende 30 minuten. Welnu, eergisteren, na een begeleiding huiswaarts aan het bollen en plots overvalle

Vraag

• 

Configuratie

2.2K

1

0

• Ik heb de Samsung Galaxy S10 getest…

Hallo Tribers, Dit is mijn eerste post op Tribe, dus misschien moet ik me eerst maar even voorstellen. Mijn naam is Philippine en ik werk al sinds 2017 bij Orange, als Offer Manager in het Devices-team. Toen Samsung de nieuwe S10 lanceerde, vroegen ze of ik hem wilde testen... En eerlijk, er zijn er

Vraag

• 

Configuratie

5.8K

3

0

Geniet ik als bestaande klant op promo op toestel? En hoe bestellen?

Ik heb een vraag om iets waar ik al 2 verschillende vage antwoorden op heb gekregen in 2 verschillende winkels. Ik en mijn partner hebben een love abonnement met 1x dolfijn en 1x arend abonnement. Ik wilde er een smartphone bij nemen maar dit ging niet omdat hij dat niet kon doen (carrefour "orange"

Vraag

• 

Promo

7K

2

0

• Wij leefden een maand met de Galaxy Note 9

Dag allemaal ! Heb je al de test van Cédric gelezen ? Is de Galaxy Note 9 echt de meest geavanceerde en professionele Android-telefoon ooit? Een test van bijna 30 dagen moest ons zekerheid geven. En inderdaad, hij heeft ons overtuigd, deze smartphone die ook als reserve-pc of kantoor-in-vestzakforma

Vraag

• 

Configuratie

1.1K

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K