Toestellen and instellingen

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Waarom komt Orange de gemaakte beloftes niet na?

Hallo allemaal, Misschien kan iemand mij hier wel antwoord geven, op het nummer 5000 lukt het ze in ieder geval niet. Eerst even een korte schets van de situatie. In November 2019 begaf onze afstandsbediening het, na het bellen naar het nummer 5000 zouden ze ons een nieuwe opsturen. Ruim een week la

Vraag

• 

Suggestie

5K

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Wat is jullie ervaring hiermee : Verzekering

Wat zijn jullie ervaringen met de verzekering die ze aanbieden voor je smartphone

Vraag

• 

Configuratie

3.1K

2

0

• Samsung Galaxy A70

Helow ik heb eens een vraag ik heb mijn Samsung Galaxy A70 amper 2 maanden.. En sinds een week.. Gaat mijn geluid automatisch aan en uit? Kan er mij aub iemand vertellen wat sit is of wat ik daar kan aan doen? Want de gsm lig snacht onder min kus of op mn nachtkastje maat als het geluid uitgaat gaat

Vraag

• 

Configuratie

2K

2

0

0

• Flybox Installeren

hoe installeer je een flybox ?

Vraag

• 

Configuratie

1.9K

2

0

0

• Politie waarschuwt voor telefoontjes uit Polen: ‘Bel zeker niet terug’

Inleiding: Oplichters uit Polen proberen mensen via de telefoon te bedriegen. De politie heeft maar één raad: krijgt u telefoon uit Polen, met een nummer dat begint met +48 94, bel dan nooit terug. Volledige artikel uit de Standaard, link: https://www.standaard.be/cnt/dmf20191219_04775232 U bent gew

Vraag

• 

Configuratie

3K

4

0

Hoe een nieuwe smartphone kiezen

Hallo, Mijn huidige smartphone is stilaan aan vervanging toe en ik ben al eens aan het rondkijken welk toestel ik zou nemen. Nu heb ik mijn oog laten vallen op de Samsung Galaxy s10e en de Samsung Galaxy A70. Uiteindelijk ken ik niet veel van smartphones en vroeg me dus af op wat ik moet letten als

Vraag

• 

Configuratie

5.2K

6

0

• Vergeet je toestel niet te verzekeren

Mijn gsm is is gestolen (samen met mijn fiets) en ik had er verzekering op een dat was echt Balen zorg dat je er 1 neemt, het is altijd handig.

Vraag

• 

Configuratie

4.5K

5

0

Afstandsbediening

De afstandsbediening is stuk, de achterkant waar batterijen in zitten, valt er steeds af. Nu vast geplakt met plakband. Zou ik nieuwe afstandsbediening krijgen?

Vraag

• 

Configuratie

2.6K

2

0

• Airpod ou buds ?

AIRPODS OU SAMSUNG BUDS ???

Vraag

• 

Configuratie

2.1K

1

0

• Samsung Galaxy S8 image burn

Hallo, ik merk dat de navigatie knoppen onderaan mijn scherm er zijn ingebrand en nog enkele lichte verkleuringen in mijn scherm, zogenoemd image burn, zichtbaar op witte achtergronden. Nochtans laat ik mijn gsm niet lang aanstaan. Hij is wel al eens gevallen maar toen was er niks aan. Hij is een ja

Vraag

• 

Configuratie

1.5K

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten