Goededag beste mede-tribers Ik heb online een mi10t pro besteld, nu wilde de scpoter aanvragen maat daarvoor moet ik mijn abonnementscontract uplouden, iemand enig idee waar ik deze kan terugvinden?
Vraag
•
Bestelling
6.2K
2
0
0
Ugh allemaal! Onthoud dat je Google Nest Hub een scherm heeft waarop je content kunt bekijken. Denk zeker erover na om Netflix, YouTube of het scherm van je Orange TV-app rechtstreeks op je Google Nest Hub te casten! 😉 Je kan ook content van je telefoon naar je tv casten via jouw Chromecast! Totem
Vraag
•
Configuratie
3.1K
1
0
Goedenavond, Een aantal weken geleden hebben we een bijbouw geplaatst waardoor we onze tv op een andere muur moesten zetten om een logischere verdeling van het huis te creëren. Echter is er geen tv aansluiting aan deze muur, is er een eenvoudige manier om de Coax kabel te verlengen van de ene muur n
Vraag
•
Configuratie
1.9K
1
0
Hi, Sinds de laatste update krijg ik de Port-forwarding van m'n camera niet in orde. toestel: Siligence TCG300 Software version:D22F.EG00.15.01.OBE.02.05 Foutmelding: Local IP you specified is not allowed. Ik heb mijn cisco cert in het verleden behaalt dus ik heb wel wat kennis. Ik gebruik niet de s
Vraag
•
Configuratie
1.5K
0
0
0
Ugh allemaal ! Totem geeft je meer informatie over de mogelijke Smart Home-combinaties. Er bestaan 3 verschillende packs : - Smart Comfort : Combineer de Google Nest mini, de Slimme Stekker en de Smart Lamp voor €54,90 met abonnement. - Smart Security : Daarin heb je de Google Nest Hub en de Smart C
Vraag
•
Configuratie
1.6K
0
0
Ugh allemaal, Je hebt het misschien al gemerkt, er is iets veranderd bij Orange! We bieden inderdaad een nieuw assortiment speciaal voor je slimme woning! Bekijk het hier eens! Je kan nu deze slimme objecten bij Orange aanschaffen : - Google Nest - Konyks slimme camera - Konyks slimme lamp - Konyks
Vraag
•
Configuratie
5.6K
4
0
Ugh allemaal, Ter gelegenheid van de release van de Samsung S20 FE (Fan-edition) gepland voor 2 oktober (al beschikbaar voor pre-order), heeft onze Tribe besloten om een vergelijking te maken tussen deze verschillende smartphones! Vind hier alle informatie over de Samsung S20-gamma! En jij, wat vi
Vraag
•
Configuratie
2.7K
1
0
0
Zoals vele weten zijn er tegenwoordig vele modellen te krijgen aan gsm toestellen en dat in verschillende prijs klasse. Zo zijn er de vlaggenschepen van € 1000 of meer maar je kan ook al voor € 400 een leuk en goed toestel kopen. We zien dan ook op regelmatige basis hier op de Tribe dat er de vraag
Vraag
•
Configuratie
5.7K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Opgelet! Als je esim gebruikt en je besluit je Orange abonnement te wijzigen naar prepaid, kan de esim niet worden behouden. Enkel de Orange shops hebben know-how over alles omtrent e-Sim, de klantenservice helaas niet (hieronder wat ik heb ervaren met de klantenservice) De klantenservice had mij me
Vraag
•
E-sim
4.1K
1
0
0
Onze woning is verkocht. Wij zijn enkele jaren geleden van Telenet naar Orange overgestapt. De nieuwe eigenaars van deze woning willen graag bij Telenet blijven. Mijn vraag hierbij: welke toestellen zijn persoonlijk aangekocht en dienen wij mee te nemen? Sowieso de digibox denk ik. Wat met de netwer
Vraag
•
Configuratie
2.9K
1
0
0