Toestellen and instellingen

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • orange

klantenzone hoe werkt dit

Vraag

• 

Configuratie

2.2K

2

0

0

• heractivatie GSM nummer ... na desactivering in oktober

Mijn nummer is sinds een dikke maand gedesactiveerd. Reden: geen herlading gedaan in de laatste 12 maanden. De Orange klantendienst vertelt me dat heractivatie niet gedaan wordt. Waarom niet vroeg ik ? Policy. Hoe Orange overhalen om toch mijn nummer te heractiveren. Vermits de desactivatie niet lan

Vraag

• 

Suggestie

6.6K

2

0

0

• Samir heeft Smart Comfort voor jou getest!

Ugh allemaal! Samir heeft het Smart Comfort-pakket voor je getest! Hier is wat hij erover zegt ! 🙂 De technische geest is erg aanwezig in de stam !! Totem

Vraag

• 

Configuratie

1.3K

0

0

• Over de PIN en de PUK code

Hier even enkele weetjes over de PIN en PUK code. Uw gsm beveilig je met een PIN code, dat is algemeen geweten. maar wat niet iedereen weet of doet is dat je best de standaard geleverde PIN code aanpast naar iets persoonlijks. Dat onthoud je beter, want ergens opschrijven is ook niet goed. Sommige t

Vraag

• 

Suggestie

3.3K

1

0

• Siri aanzetten

Weet er iemand hoe ik Siri terug kan aan zetten op iPhone 7??

Vraag

• 

Configuratie

2.7K

2

0

0

• Digibox met google nest mini

Kan je reeds de digibox koppelen met je google nest mini? Zodat deze spraakgestuurd is?

Vraag

• 

Configuratie

1.7K

1

0

0

• Helderheid scherm iPhone XSmax

Hallo, elke dag moet ik de helderheid van mijn scherm aanpassen. De automatische aanpassing staat nochtans af. Heeft nog iemand dit probleem of evt een oplossing ? Bij Apple beweren ze dat dit niet kan .

Vraag

• 

Configuratie

3.3K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Xiaomi Mi10T Pro en gratis step

Hallo! mijn man kocht op 10 november de Xiaomi mi10T pro met verhoogd abonnement in een orange shop. Hij ging zowizo dit toestel aanschaffen maar het is ook mooi meegenomen dat er een gratis step van Xiaomi bij zit. Nu moest hij een aanvraag doen online om de step te verkrijgen. Er stond bij de laat

Vraag

• 

Promo

8.7K

5

0

• Geaccepteerde oplossing

Nieuwe E-sim online aanvragen

@Totem nu het dus mogelijk is om E-sim te activeren bij Orange is dat voor iedereen goed nieuws die er gebruik van willen maken. Maar in de lancering is ook gezegd geweest dat het dus mogelijk gaat zijn om deze online via de klantenzone te bestellen gaat zijn. Tot op heden vandaag de dag is dus deze

Vraag

• 

E-sim

9.8K

4

0

• Een gast aan je Smart Home toevoegen

Ugh allemaal, Totem wil je laten zien hoe je een lid van je huis kan uitnodigen om de beheerder van je Smart Home-apparaten te worden. Zo blijft je huis beheerd, ook als je weg bent! Nadat je de aangesloten objecten in huis hebt geïnstalleerd, kan je je familieleden uitnodigen om lid te worden van j

Vraag

• 

Configuratie

1.1K

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K