Toestellen and instellingen

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Chromecast promotie

Ik heb op 19/1 een google Chromecast besteld via de klantendienst (5000), aan de promo prijs van 20€ ipv 39€. Deze promo liep tot 31/1. Na deze bestelling kreeg ik hier een bevestigingsmail van aan met volgend bericht: De verzending van je materiaal wordt op dit moment voorbereid. Je ontvangt aparte

Vraag

• 

Configuratie

1.8K

1

0

0

• Oneplus 7t beta 2 vowifi

Beste , Iemand een idee hoe ik vowifi kan activeren na os 11 beta 2 via PDC wilt het niet meer lukken. Vriendelijke groeten Dimitri

Vraag

• 

Configuratie

3.4K

3

0

0

• pre paid activeren

Volgende foutmelding wanneer ik mijn prepaid kaart probeer te linken met mijn e-id. User Identifier not found, Please try again.

Vraag

• 

Configuratie

4K

2

0

0

• TP link Mifi instellen

Vandaag is ons surf extra kaartje aangekomen, hiervoor hebben we een TP link Mifi aangeschaft. De pincode van het kaartje heb ik al ingevoerd maar krijg toch geen verbinding met internet. Mogelijk moet ik nog een orange profiel ergens toevoegen. Maar weet niet goed wat ik bij het volgende moet invul

Vraag

• 

Configuratie

2.7K

1

0

0

• Iphone

Ik wil een iphone aanschaffen na jaren samsung te gebruiken. Raden jullie dit aan of af? Groetjes.

Vraag

• 

Configuratie

4.3K

4

0

• dns router aanpassen

Ik heb een eigen dns server, nu heb ik deze ingesteld op de modem, maar die lijkt nog steeds een andere dns te gebruiken, iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Vraag

• 

Configuratie

3.8K

1

0

0

• Alles wat je moet weten over de nieuwe S21 !

Ugh allemaal ! Totem heeft goed nieuws voor je ! Samsung presenteerde op 14 januari zijn nieuwe reeks Galaxy S21, S21+ en S21 Ultra aan de wereld. In België zijn ze alle drie vanaf 29 januari 2021 verkrijgbaar. Toch kan je ze bij ons nu al pre-orderen. "Welke S21 kies ik?" Een terechte vraag … daaro

Vraag

• 

Promo

1.7K

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Dual sim iPhone

Zijn er iPhones met dual sim ?

Vraag

• 

Configuratie

2.5K

3

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Gesprek opnemen

Kan men met een iPhone XS Max een gesprek opnemen ?

Vraag

• 

Configuratie

3.8K

1

0

0

• Chromecast online bestellen, maar geen nieuws

We konden voor 20 euro een Chromcast bestellen bij Orange. Dit deed ik...maar heb hier nooit een mail voor gehad of een bevestiging. Iemand die iets meer weet?

Vraag

• 

Configuratie

3.4K

3

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten