hallo! ik probeer al een tijdje mijn wachtwoord te herstellen van paypal, ik moet hiervoor een verificatiesms krijgen maar ik ontvang die nooit, hoeveel en wanneer ik ook probeer.. kzou contact opnemen met paypal ma die klantendienst is telefonisch ni bereikbaar door corona 🙄 en om online vragen te
Vraag
•
Configuratie
8K
5
0
Ik heb gisteren een gsm besteld bij Orange en nu stond er dat het via ceva binnen de 48uur werd geleverd maar hoor er niks meer van en heb ook nog nooit gehoord van die pakjesdienst iemand ervaring mee ?
Vraag
•
Levering
4K
1
0
0
Geachte mensen, Hier wil ik even mijn kwaadheid kwijt ben reeds 1 jaar en 8 maanden klant bij Orange met alles tv internet en gsm. Ik bestel voor het eerst in jaren een gsm online bij e shop Orange. Alles correct ingevuld en gedaan geld van de rekeningen gegaan en bevestiging mail ontvangen van best
Vraag
•
Bestelling
3.7K
1
0
0
Hallo, Hoe ik mijn trainingsgegevens uit samsung health die op mijn smartphone staan overzetten naar mijn pc ? Foto's en contactgegevens dat weet ik maar trainingsgegevens of is dit niet mogelijk. Iemand die hier ervaring mee heeft en hoe werkt dit dan.
Vraag
•
Configuratie
1.7K
1
0
0
Hoi, Ik ben op zoek naar een goed waterdicht hoesje voor m'n huawei p30 lite. Graag eentje die ook niet te lomp is. Dus mijn gsm niet verdubbeld bvb in dikte. Groetjes, Geronimo
Vraag
•
Configuratie
1.9K
1
0
0
Iemand die een iphone SE heeft gekocht bij orange en tevreden zijn van het toestel. Ik zou graag wat reviews heben over het toestel bedankt
Vraag
•
Configuratie
5.9K
7
0
Ik ben van plan om binnenkort een ander toestel te halen, heb wel een abonnement. Waar zijn jullie tevreden van en waarom?
Vraag
•
Configuratie
2.4K
2
0
Ik heb een toestel besteld op dinsdag dinsdag 7/4/20. Er is mij gezegd dat ik reeds vorige week vrijdag mijn pakje kon ontvangen. Het is nu (16/4) bijna een week verder en bestelling nog steeds niet ontvangen. Ik ben hier echt niet tevreden over!
Vraag
•
Levering
5.3K
3
0
Ik heb van mijn dochter een SAMSUNG GALAXY FIT gekregen,maar ik zou daar nu graag oortjes bijkopen(heb er wel een massa liggen maar maar geen draadloze) ,ben al eens gaan kijken op de webshop daar staan buds op van samsung maar vind de prijs nogal aan de hoge kant. Heeft iemand hier een goedkopere m
Vraag
•
Configuratie
2.2K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Iemand die weet wat de beste keuze is van i phone voor mijn dochter die 17 word heb zelf geen ervaring met i phone
Vraag
•
Configuratie
4.3K
4
0