Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Buitenlandse EU nummers bellen;

Kan iemand mij hierop antwoorden; Ik heb een orange arend gsm-abbonement, waarin.dus onbeperkt gratis smsen zit, tot 20GB aan volle snelheid data surfen en erna geatis onbeperkt aan ⅓ v.d. snelheid, e onbeperkt bellen. Nu mijn vraag gaat over het laatste, ik kan onbeperkt bellen, maar in mijn contra

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.1K

2

0

• Aanmelden met It’s me op klantenzone

Het is heel handig als je een It’s me account aanmaakt voor je aan te melden bij de klantenzone van Orange. Ik vind de its me app heel handig. Itsme.be

Vraag

• 

Orange Thank You

2.4K

1

0

• Nieuw Orange Thank You geschenk !

Ugh allen ! Het Orange thank you team heeft een nieuw geschenk geïmplementeerd om jullie tijdens deze moeilijke periode te ondersteunen. Klanten die zich op het programma hebben ingeschreven, kunnen kiezen tussen een gratis bonus van 4 GB en een andere verrassing. Jullie zullen een sms ontvangen waa

Vraag

• 

Orange Thank You

11.5K

11

0

Badge tribe genezer

Révélation (Surlignez pour lire)Vanaf wanneer krijg je de badge van tribe genezer? Ik ben nog maar nieuw in deze community.Vanaf wanneer krijg je de badge van tribe genezer? Ik ben nog maar nieuw in deze community.

Vraag

• 

Tribe Lounge

8.8K

3

0

• Ik kan mijn wachtwoord niet veranderen

Ik krijg mijn vorige account het wachtwoord niet gereset. Krijg telkens een foutmelding: U hebt onvoldoende privileges voor deze hulpbron of de bovenliggende map om deze actie uit te voeren. Klik op de knop Terug van de browser om door te gaan.

Vraag

• 

Tribe Lounge

4.1K

2

0

• Antwoorden gewist ?

Beste, Eens een vraag? Waarom zijn de antwoorden op mijn vraag gewist????? Blijkbaar zijn sommige vragen en antwoorden NIET gewenst bij Orange!!!!

Vraag

• 

Tribe Lounge

4.4K

3

0

Badges en rangen

Ik heb op de my Orange app gezien dat je bij drie badges een cadeau krijgt. Dus ik probeer op Tribe een beetje actief te zijn, maar hoelang duurt het ongeveer om een rang naar boven te gaan? Mvg, Aiko

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.6K

1

0

mijn wegje vinden;

Hey mede tribers, Ik zit nu toch wel al even zo'n bijna een8maanden toch, al in deze Orange tribe community groep, Heb al veel bijgeleerd, veel dankzei onze mede triber, maar ook door te experimenteren en gewoonweg te doen. Zoàls vandaag; heb ik door a.d.h.v. iemand te willen helpen die met een vra

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.4K

1

0

Test

Test

Vraag

• 

Tribe Lounge

2K

3

0

• Privé nummer als Tribe-login gebruiken

@0493753865 Als dit je persoonlijke nummer is zou ik deze heel snel verwijderen en een ander account aan maken. Ik ben het eens met @Gregory Dit is een openbaar forum en nu ziet iedereen in het openbaar je gegevens.

Vraag

• 

Tribe Lounge

2K

1

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...