Discussies

Meer weergeven
  • Hoe decoder koppelen met app Orange TV?

Sinds eindelijk 2 weken verder tv en internet, ah nee te snel victorie gekraait. Orange tv app wil niet koppelen met decorder. Decorder slaat regelmatig op freeze screen. Enkel uit trekken en terug insteken herboot. Wanneer gaat nu eindelijk die app werken?

Vraag

• 

App Orange TV

6.2K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Opnames bekijken op App Orange TV?

TV kijken op smartphone werkt dit voor mij voortreffelijk. Maar is het mogelijk om opgenomen items te bekijken op je smartphone? Dat zou zeker geweldig zijn.

Vraag

• 

Suggestie

15.9K

2

0

Hoe bedien je je TV met de afstandsbediening?

Hoe kan ik afstandsbediening instellen om zo mijn tv ook te kunnen bedienen. Gaat me voornamelijk om het volume en aan/uit kunnen zetten van de tv. Heb LG tv.

Vraag

• 

Afstandsbediening

54.6K

4

0

Hoe Orange-decoder koppelen aan Samsung TV?

Ik heb een nieuwe Samsung TV gekocht en deze vraagt om je decoder (SGS7233MB) te koppelen aan je TV voor het gebruiksgemak ( en dat je maar 1 afstandsbediening nodig heeft). Samsung kent het type decoder niet en staat ook niet in de lijst onder Orange. Iemand een idee hoe ik dit kan laten werken?

Vraag

• 

Instellingen

20.1K

2

0

0

Decoder software resetten

Dag iedereen,ik heb sinds een maand ofzo problemen om in mijn opnames te geraken. Ik heb geprobeerd om de decoder terug naar fabrieksinstellen te zetten,maar als ik de juiste code invoer dan blokeert hij helemaal. Is er een manier om de software terug te zeten via de usb-poort of een hard-reset uit

Vraag

• 

Decoder

72.3K

1

0

Live TV kijken niet beschikbaar bij andere providers

Waarom is het niet mogelijk om live tv te kijken op je smartphone bij een andere provider? Ik heb thuis Orange, maar door mijn werk een Proximus abonnement. Ik kan op dit signaal geen Orange Live TV kijken. Ik krijg een melding dat ik met mijn Orange netwerk moet verbonden worden of een 3G/4G netwer

Vraag

• 

App Orange TV

79.8K

1

0

Decoder loopt regelmatig vast vervormend beeld internet dat niet goed werkt.

Regelmatig dat de digibox vastloopt in de living en in de slaapkamer, en moet meermaals terug opstarten en wat ik heb opgenomen staat er niet op.Bijna dagelijks ook problemen van vervormend beeld blokjes. Ook werkt internet niet goed lage snelheid regelmatig geen internet het probleem ligt niet bij

Vraag

• 

Beeld & Klank

19K

2

0

"Film te bepalen" in tv-gids

ik probeer hier al enkele keren een langspeel film te programeren, maar dit kan je gewoon niet omdat er bij Orange TV te bepalen in de TV gids staat. Hebben nog mensen dit probleem of heb ik dit enkel want ben nog maar enkele dagen klant. Ik vind het wel handig dat je de inhoud op de tv kan lezen om

Vraag

• 

Tv-gids

12.2K

3

0

Hoe zenders selecteren?

Ik ben gisteren klant geworden, maar het is me nog steeds onduidelijk hoe men hier werkt om de zenders op een eigen zenderkeure te krijgen. Moet ik heel jullie lijst dan overzetten of kan ik die bestaande lijst met zenders gebruiken en die zenders verplaatsen zoals bij Telenet en Proximus. Dus bv. w

Vraag

• 

Zenders

11.8K

1

0

Hoe ziet de TV-gids en zendergids van Orange eruit?

heeft Orange Tv ook tv-gids EN zendergids zoals bij telenet ?

Vraag

• 

Tv-gids

34.5K

4

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K