Discussies

Meer weergeven
  • Fout ‘gecodeerde zender’

Dag allemaal ! Vandaag nieuwe Tip & Trick voor onze Love-klanten Je ontvangt de foutmelding “gecodeerde zender” ? Hieronder een lijst met enkel tests die je kan uitvoeren vooraleer je onze technische dienst belt : Heb je toegang tot ‘niet-gecodeerde’ zenders ? Bijvoorbeeld “Eén HD” (standaard nummer

Vraag

• 

Zenders

5.6K

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Tips and tricks : Geluid in Dolby Digital

Dag allemaal ! 🙂 Weten jullie dat onze tv-decoder is compatibel met en gecertifieerd voor Dolby Digital 5.1 ? Je kan controleren of de content in Dolby is door te klikken op OK om de infobanner te laten verschijnen. Zo ja, verschijnt er een klein Dolby-logo. Indien je tv of homecinemasysteem Dolby

Vraag

• 

Decoder

10.7K

2

0

Source TV veranderen met Orange afstandsbediening

Kan ik via de afstandsbediening van Orange de source van mijn TV vernaderen? (HDMI1, HDMI2, ....)

Vraag

• 

Chromecast

35.8K

2

0

• Een mooi nieuw menu op je tv !

Hello, Over een paar dagen krijgt het menu van je tv-decoder automatisch een update: Een nieuw tv-menu: modern design, eenvoudige schermen en vlot navigerenEen verbeterde tv-gids: 8 kanalen in je zenderoverzicht (ipv 6) en je kan sneller navigerenJe kan het programma dat je bekijkt onderaan in je tv

Vraag

• 

Decoder

46.7K

12

Wat is mijn pincode TV? En geen wifi op Smart TV

Ik heb bij de installatie zelf een code gekozen, nu werkt weze code niet meer :s? plots? In het installatie boekje vind ik niets terug? ook werkt de draadloze WiFi overal maar op mijn tv niet (is een smart tv die draadloze WiFi kan nemen) heel ambetant bij Telenet werkte dit wel direct 😕

Vraag

• 

Instellingen

20.6K

1

0

Kan uitgesteld kijken niet langer dan 1 uur?

Bij Telenet konden wij uitgesteld kijken (of programma in pauze zetten) verlengen tot 8 uur. Dit is soms praktisch, want als je al 2 kanalen opneemt, dan kan je het derde kanaal op pauze zetten tot je op het einde van de avond tijd hebt om te kijken. Nog beter zou zijn dat je zoals bij Telenet, een

Vraag

• 

Tv-gids

45.4K

3

0

0

• Decoder maakt in standby plots scherp geluid en wordt warm

Hallo, Sind enkele dagen heb ik een decoder. Alles was prima tot hij een half uur geleden plots een scherp piepend geluid maakt. Hij was ook aan het trillen als je je hand er op legde en was zeer warm. De decoder was in standby en was niets aan het opnemen. Een half uur later was het terug normaal.

Vraag

• 

Decoder

43.7K

2

0

0

Komen problemen met decoder vaak voor?

hey Ik ben 5 dagen geleden met alles overgeschakeld van Telenet naar Orange. Alvorens ik mijn vraag echt stel: echt allemaal super vlot gegaan. Technieker was er binnen de 7 dagen en installeerde alles netjes en mooi. Van internet en mobiel heb ik geen klagen, geen verschil met Telenet. Maar die dig

Vraag

• 

Decoder

21K

6

0

Extra afstandsbediening decoder?

Weet er iemand hoe ik een extra afstandsbediening kan bekomen van een decoder? Heb vraag al eens aan Orange gemaild maar helaas geen antwoord gekregen. ( Helaas zoals wel vaker het geval is als je hen iets vraagd.)

Vraag

• 

Afstandsbediening

58.3K

1

0

0

Kan je live TV kijken via pc/laptop?

Hallo daar, Sinds maandag 06/08 Love klant, eindelijk. Nu vraag ik mij af of er ook een mogelijkheid is om live-tv. te kunnen bekijken via je je pc / laptop? Deze mogelijkheid bestaat bij concurent telenet, yelo play, dus ???

Vraag

• 

Suggestie

54.5K

5

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K