Discussies

Meer weergeven
  • Decoder doet mijn gebruikservaring internet en TV bij Orange de das om

Hallo iedereen. Ik ben Orange klant van eind december 2017, hiervoor ben ik jaren Telenet klant geweest (Whoppa abbo). Toch even mijn bevindingen hier neerschrijven. Heb een Love met Panter abbo + dubbel data. tldr: decoder doet mijn gebruikservaring de das om Voordelen: Voor mij een ideaal pack. Tv

Vraag

• 

Beeld & Klank

44.5K

3

0

• Zwart scherm met foutcode: zenders gecodeerd

heb een tweede decoder gevraagd en ontvangen na installatie werkt het niet en krijg enkel een zwart scherm met orange hand en de tekst waarop staat dat de zender gecodeerd is en 15min moet wachten wacht nu al bijna een halve dag en na twee keer de klantendienst gebeld te hebben nog geen resultaat co

Vraag

• 

Beeld & Klank

20.7K

2

0

0

• Decoder start steeds opnieuw op

Sinds dit weekend doet onze decoder het niet meer zoals het moet . Hij schakelt zichzelf steeds opnieuw uit om dan alles weer op te starten. Laat ons zeggen zo elke 10 minuten. Een programma volgen lukt dan ook niet echt ,laat staan iets opnemen. Klantendienst gebeld, ze gingen terugbellen... nog st

Vraag

• 

Decoder

13.4K

3

0

• Geaccepteerde oplossing

TV Decoder schakelt zichzelf volledig uit vanuit standby of rusttoestand

Hallo, Hebben de laatste tijd al enkele malen voor dat de decoder de decoder zichzelf volledig uitschakelt wanneer die in standby staat. Alsof de HDD in een diepe slaap valt Dit valt meestal pas op wanneer we tv willen kijken en aanzetten...De afstandsbediening lijkt eerst niet te werken...er brand

Vraag

• 

Decoder

77.9K

1

0

Foutmelding Orange TV app: Geen decoder gevonden op netwerk

Hallo, Soms kan ik via de Orange tv app geen opnames instellen omdat de decoder niet gevonden wordt op het netwerk, terwijl alles juist ingesteld staat (een uur geleden ging alles wel nog). Heeft er nog iemand dit probleem?

Vraag

• 

App Orange TV

31.1K

2

0

• Hoe decoder rebooten?

De decoder reageert regelmatig niet op de afstandsbediening, noch de knop vooaan. Eens achteraan stroom uittrekken helpt. Maar is er een makkelijker manier om de decoder te rebooten?

Vraag

• 

Decoder

18.6K

4

0

0

NETFLIX op decoder Orange

Orange geef ons een decoder waar iedereen zonder gedoe met kabels en laptops op Netflix kan. water niet uitvinden het is al in gebruik in Frankrijk😃 en ja daar wil ik voor betalen gr

Vraag

• 

Netflix

107.9K

9

• Belgisch voetbal op Orange TV?

Is er eventueel al zicht op een toekomst met Belgisch voetbal op Orange TV? Alvast bedankt!

Vraag

• 

Suggestie

80.7K

1

0

• Decoder werkt niet correct met projector

Hallo, wanneer ik de decoder aansluit via HDMI op mijn projector dan 'trilt' het beeld. Dit is niet het geval wanneer ik mijn PC, AppleTV of Chromecast aansluit. Ook had ik dit probleem niet met mijn vroegere Telenet Decoder. Het probleem ligt dus duidelijk bij de Orange decoder. Google zegt me dat

Vraag

• 

Instellingen

14.1K

2

0

Decoder loopt vast

Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ? loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen. soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op de afstandbediening. soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet

Vraag

• 

Decoder

50.5K

11

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten