Geaccepteerde oplossing
Ben onlangs overgestapt naar Orange. Ik mis de mogelijkheid om op de decoder een zendernummer te zien. Dacht dat waar de USB aansluiting zit dat daar een display opzit. Persooonlijk vind ik het ontbreken hiervan een tekortkoming van de decoder. Of is dat ergens toch in te stellen.
Vraag
•
Zenders
4K
3
0
0
Hallo, Ik vroeg me af of er universele afstandsbedieningen werken op de Orange decoder. In een ander topic zag ik dat Logitech er één heeft maar die ziet er vrij prijzig uit. Ik heb een decoder beneden en één boven en vooral voor boven zou dit erg interessant zijn. Ik kan weliswaar mijn tv en de dec
Vraag
•
Afstandsbediening
10K
6
0
0
Weet er iemand wat ik juist moet doen ? Wij hebben vandaag de tv verhuisd naar een andere kast en sindsdien deze melding. Kan er mij misschien iemand een foto doorsturen om te kijken of ik alles correct heb ingestoken. Alvast bedankt voor de moeite ( Ik ben hier een leek in 😅
Vraag
•
Tv-gids
8.8K
2
0
0
Op bepaalde zenders heb ik zeer slecht beeld (blokjesvorming) tot geen beeld. Bij geen beeld geeft hij zelfs aan alles te controleren (zie foto), dit terwijl ik perfect naar VTM kan kijken. Het gaat voornamelijk over de zenders Vier, Vijf, Zes, Fox, ... en heel soms op andere zenders ook. Het proble
Vraag
•
Beeld & Klank
7.9K
3
0
0
Nog iemand dit probleem? Netwerkverbinding valt steeds weg waardoor we slechts 1 dag vooruit kunnen kijken in de tv gids, opnames niet geregistreerd staan, waardoor opnames dubbel worden opgenomen of gewoonweg niet. Vele malen gebeld en steeds zelfde. Men leidt me doorheen een synchronisatie waardoo
Vraag
•
Opnames
11.4K
5
0
Mijn partner zou wensen overstappen naar Orange voor het volledige pakket (vaste tel, gsm, internet en digitale TV). Hij is nu momenteel klant bij Telenet en daar maakt hij regelmatig gebruik van hun app yello-tv om toch op de baan of op reis wat tv te kunnen kijken en eventueel de digicorder te pro
Vraag
•
Suggestie
4.7K
4
0
Net orange TV, heeft enkele positieve punten maar de tv gids is op zijn minst gezegd zeer sumier. Bij een film staat maximaal een melding van het gerne. Dit kan en moet veel beter.
Vraag
•
Tv-gids
2K
1
0
0
Sinds kort hebben wij het probleem met onze opnames, waarbij de decoder al begint op te nemen alvorens het programma daadwerkelijk begint. Zijn er nog die dit probleem hebben? Soms is het zo erg dat de opname al een half uur voor de start van het programma begint. Dit betekent echter ook dat de opna
Vraag
•
Tv-gids
11.6K
5
0
Ik weet niet of het bericht hier al gepaseert is, maar in de loop van Juli word de zender Eclips TV bij Orange in het aanbod gestoken. Eveneens zal daar Evenaar bij zitten want deze zender stopt er mee eind Juni. Bij Telenet Zond die maar 12 uur uit tegenover bij Proximus 24 uur, maar dit word dus d
Vraag
•
Zenders
5.7K
2
0