Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Decoder start niet op

hulp onze decorder start niet op .wat zou dit kunnen zijn ? hebben al de stekker uitgetrokken maar dit hielp niet ?

Vraag

• 

Decoder

7.9K

2

0

0

Warmte decorder

Goedenavond, Sinds vandaag zijn we omgegaan van Telenet naar Orange (na een hele rondsloop). Alles is goed gelukt. Bij Telenet zette ik mijn digicorder, en later de nieuwe TV-Box gewoon in mijn Tv-kast. Ik probeerde dit ook met de decorder van Orange, maar ik stel vast dat deze zeer warm wordt. Tijd

Vraag

• 

Decoder

4.5K

3

0

0

• Afstandsbediening werkt niet

Hallo Enkel de volume werkt nog op mijn afstandsbediening, zelf uitschakelen lukt niet meer Iemand tips?

Vraag

• 

Afstandsbediening

5.9K

4

0

0

• Wie gebruikt Android TV Box?

Maakt iemand gebruik van een Android TV box om de Orange TV te gebruiken en zo TV te kijken. Zo ja, welke? Ik heb interesse in de Xiaomi Mi Box S die Android TV heeft en ondersteunt wordt door Google, maar dan moet de app wel werken natuurlijk 😀

Vraag

• 

App Orange TV

1.7K

0

0

• Tips and tricks : De tv-decoder reageert niet

Hallo allemaal ! De tv-decoder reageert niet. Wat moet ik doen ? Mijn collega Thomas van de technische dienst heeft mij een lijst met tests die je moet uitvoeren voor je de klantendienst belt: Controleer de linkse led (voedingslampje) Uit: geen voeding Controleer of de PSU is ingestoken en brandt. C

Vraag

• 

Decoder

19.8K

3

0

Geluid bedienen via de afstandsbediening

hallo, een vraagje. het geluid harder en stiller zetten via de afstandsbediening, is dit het geluid van de tv, of heeft dit ook effect op de optische uitgang? kunnen hierop niet antwoorden in de winkel, daarom deze vraag. alvast bedankt.

Vraag

• 

Afstandsbediening

7K

3

0

0

Decoder valt steeds uit

Hallo iedereen, wij zijn sinds kort Orange klant. Eerst aantal dagen heel slecht beeld gehad, dit is nu opgelost, maar nu valt het beeld steeds weg. heb alles al eens uitgezet en stopcontacten verwisseld, maar zonder resultaat. kan iemand ons helpen ? Groeten caroline

Vraag

• 

Decoder

6.8K

3

0

0

• Tips and tricks : Orange TV-app

Dag allemaal ! Vandaag spreken we over de Orange TV-app. De Orange TV-app is beschikbaar voor de Love-klanten, in België en Europese Unie (met iOS en Android). 22 zenders zijn momenteel beschikbaar : De ‘Gast’-modus is toegankelijk voor iedereen, ook voor niet-Orange-klanten. In deze modus zijn de v

Vraag

• 

App Orange TV

13.7K

3

0

• Tips and tricks : de optie ‘Serie opnemen’ is niet beschikbaar

Ugh Tribers ! Vandaag, een nieuwe tip over je decoder en de optie “serie opnemen”. Als de optie ‘Serie opnemen’ voor een geselecteerd programma niet beschikbaar is, kan dat te wijten zijn aan de volgende twee redenen. 1. je tv-decoder is niet (meer) verbonden met het internet Gedetailleerde programm

Vraag

• 

Zenders

12.7K

0

0

Orange tv app op PC

Is Orange TV app mogelijk op de PC?

Vraag

• 

Suggestie