Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Cdt24801
Leidende genezer

Re: Decoder loopt vast

@wossol  schreef:

Eergisteren de nieuwe decoder geïnstalleerd gekregen, tot nu toe geen problemen. De technieker zei dat het ook een bekend probleem was, hij vond het in elk geval niet raar dat de decoder omgewisseld moest worden.

Tja, die man zal dat heel dikwijls meemaken zeker ...

En uw nieuwe, is dit er eentje van de goede reeks (serienummer beginnend met 31)?

0 pluimen
wossol
Gewaardeerd verkenner

Ja, is er een met serienummer 31 inderdaad!

0 pluimen
Cdt24801
Leidende genezer

@wossol

Dat is dan goed nieuws, volgens de ervaring van MTY007 is deze reeks wel degelijk verbeterd en zou het probleem van de baan zijn.

Je hebt hem nog maar pas, maar hou je ons hier op de hoogte? Thx.

0 pluimen
TwonickyII
Veteraan verkenner

Beste Cdt 24801 , 
heb je dan ook expliciet aan de telefoon gevraag dat ze enkel het nieuwe model

de 31 kwamen plaatsen ter  vervanging ??? Ik hoop dat ik niet teveel zal moeten aandringen.
MVG Dominiek

0 pluimen
MTY007
Veteraan verkenner

Hallo

ben blij voor jullie ,bij mij de technieker 6 keer geweest elke keer een nieuw decoder met de slecht serie nummer  die beginnen met 27. ...... geplaatst in totaal 4 , nu de 2 februari 2019 de techniek op nieuw geweest met en nieuw decoder met serie nummer die beginnen met 31........ tot nu toe geen probleem meer ,eindelijk kan onze de tv normaal bekijken .grtj

Cdt24801
Leidende genezer

@TwonickyII  schreef:

Beste Cdt 24801 , 
heb je dan ook expliciet aan de telefoon gevraag dat ze enkel het nieuwe model

de 31 kwamen plaatsen ter  vervanging ??? Ik hoop dat ik niet teveel zal moeten aandringen.
MVG Dominiek

Hoi, ik heb de zaak hier van nabij gevolgd, maar het is @wossol die de klantendienst gebeld heeft en een nieuw exemplaar geëist en gekregen heeft. Aan hem/haar om uw vraag te beantwoorden.

0 pluimen
MTY007
Veteraan verkenner

Hallo

zeker weet heb de nieuw decoder van de 2 februari 2019 ,nog geen probleem gehad  vroeg dat was 3 tot 4 keer paar  weken niet plezant maar nu Weel .grtj

wossol
Gewaardeerd verkenner

Ja, wat ik heb gezegd:

- Probleem dat decoder vastloopt.

- Volgens het forum moet ik er een met serienummer 31 hebben en ik zou graag hebben dat deze geleverd wordt.
Daarop gaf de klantendienst aan dat dit geen probleem was en kon er direct een afspraak gemaakt worden. Mocht er iemand moeilijk doen, dan gewoon eisen dat dit gedaan wordt. Je betaalt immers voor een werkend product! 

Eerder ook wel iemand aan de lijn gehad die zei dat het niet verholpen zou worden met een andere decoder en er gewacht moest worden op een software update in maart. Het is dus essentiëel dat je voet bij stuk houdt en niet akkoord gaat voordat je een nieuwe decoder krijgt.

Cdt24801
Leidende genezer

@wossol

Dat noem ik nu eens heel nuttige en bruikbare informatie Smiley Erg vrolijk

Bedankt om dit zo open met ons allen te delen Smiley Vrolijk

0 pluimen
MTY007
Veteraan verkenner

Dag allemal 

tot nu toe geen probleem meer met de decodeur van orange en dat is vanaf de 2 februari ,met de nieuw serie nummer 31......... ,ik hoorp dat voor jullie ook ,Super nu als nog probleem laat mijaub weet.Grtj

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen