Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Beste Ik heb vandaag 1gb gratis data geactiveerd maar heb dit nog niet gekeken. Komt dit misschien omdat ik al een cadeau open heb staan. Maar dat is al opgebruikt Zou iemand mij kunnen helpen?
Vraag
•
My Orange app
2.1K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Als verjaardagscadeau koos ik 8 ebooks van Bookchoice. Als getrouwheidscadeau koos ik daarna opnieuw voor 8 ebooks van Bookchoice. Deze tweede keer werkte de code niet. Ik kan dus geen 8 boeken downloaden maar ben wel mijn cadeau kwijt. Graag rechtzetting van deze bug en liefst ook een nieuw cadeau
Vraag
•
Geschenken
2.3K
1
0
0
Gisteren kreeg ik een sms van Orange Thank you waaruit ik kon opmaken dat ik gewonnen had met een wedstrijd. In de sms spreekt men van een winnaarsmail waarin ik mijn plaats en uur moet bevestigen. Ik heb echter nooit een winnaarsmail gekregen dus kan niets bevestigen. Ondertussen belde ik gisteren
Vraag
•
My Orange app
3.4K
3
0
0
Heb net twee GB mobile date gekregen als eindejaarsgeschenk. Beetje jammer dat als je bij Arend zit en al meer dan 20 GB verbruikt hebt, je de gekregen data ook aan lage snelheden moet gebruiken. m.a.w. je verbruikt het cadeau op, maar eigenlijk zat de data al in het abonnement...
Vraag
•
My Orange app
2.1K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Besten, Als nieuwe Arend klant krijg ik via Orange Thank You een welkomcadeau aangeboden. Ik vind het wel raar dat er als optie 2GB Gratis tussen staat, terwijl mijn arend al onbeperkt mobiele data heeft. Kan ik deze 2GB dan gebruiken op het tweede SIM kaartje (Surf Extra Card) of op een ander abonn
Vraag
•
My Orange app
5.5K
2
0
Hello Iedereen, Op het tabblad "Orange Thank You" kan ik klikken op de tekst Ik ontvang liever emails dan sms'jes. Wat moet ik doen? Want als ik hierop klik kom ik gewoon opnieuw op het aanlogscherm en zo zit ik dus in een loop zonder dat ik iets kan wijzigen, laat staan vragen naar emails ipv SMS.
Vraag
•
Klantenzone
6.4K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Heb net gelezen dat er een grote actie gaat komen voor klanten die al minstens 5 jaar klant zijn en dat deze kunnen deelnemen. Heel goed dat er zo een actie komt om de klanten te verwennen want de prijzen die ik heb gezien daar zijn niet klein . Maar zie jammer genoeg niks staan voor klanten die iet
Vraag
•
Geschenken
5.5K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Heb sinds verleden week vrijdag als geschenk via Orange thank you een digitaal abonnement voor 2 maanden van Knack gekozen maar kan er nu al niet meer van genieten sinds de update van deze app. met nieuw inlogsysteem ? Zou moeten betalen om te mogen lezen en heb er nog niet van kunnen genieten is oo
Vraag
•
My Orange app
3.7K
1
0