Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Ik wou gisteren tickets bestellen om naar de film te gaan. Ik had de codes die ik ontvangen had via bericht, ingegeven maar een vriendin van mij had ook nog een bon maar kon die pas vandaag sturen. Vandaag wilde ik dus de tickets bestellen en toen ik de codes wilde ingeven, stond er dat de codes ree
Vraag
•
Bioscoop
2.9K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, ik heb de sms verstuurd naar 8790 om het gratis filmticket te ontvangen. Deze sms zou gratis zijn, maar rara.. is toch aangerekend! Ik vind dat niet eerlijk of aangenaam. Wat doe ik? Ik betaal het uiteraard niet, heb bericht ingesproken want klantendienst overbezet. Heb geen zin in tijd steke
Vraag
•
Bioscoop
40.1K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Geschenken waar
Vraag
•
My Orange app
5.8K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Waarom heb ik geen verjaardag cadeau gekregen?
Vraag
•
Geschenken
54.5K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Ik heb op 23/05 een sms gekregen dat ik dit cadeau kreeg, in het forum vond ik terug dat ik dit tot 30 dagen na de sms kon activeren. Ook in de app stond dat ik nog vier dagen over had. Nu wou ik hem activeren, maar plots wil de app niet langer reageren. Als ik het via de klantenzone wil acti
Vraag
•
My Orange app
63.5K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, ik heb ook een vraag over het geschenk voor het 2 jarig bestaan van Orange. Er staat vermeld dat het cadeau nog 30 dagen geldig is. Nu vraag ik me af of: 1. ik nog 30 dagen tijd heb ik dit te activeren? 2. ofwel dat de 2GB nog 30 dagen te gebruiken zijn Ik vraag me dit af omdat ik altijd dach
Vraag
•
My Orange app
11.2K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, ik krijg een mail van jullie met gratis 2 gb maar als ik op de meegeven link druk krijg ik nergens mijn extra hb te zien kiet in de app en niet in de klantenzone?
Vraag
•
My Orange app
13.7K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Met Orange Thank you, krijg je vanaf 3 maanden getrouwheid 1 gratis ticket bij 1 aangekocht filmticket. En 6 nieuwe bioscopen nemen nu aan het programma deel! Maar weten jullie waar de lijst van ALLE Orange Thank You bioscopen kan gevonden worden? 😉
Vraag
•
Bioscoop
68.7K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hi, is er al aan gedacht om een soort van “beloning” te voorzien voor bestaande klanten die vrienden ook klant maken bij Orange? Thanks
Vraag
•
Suggestie
17.5K
2
0
Beste, Ik zie er veel die door orange tickets gekregen hebben voor disneyland... mag ik eens vragen wie of waarom werd het aan die bepaalde mensen gegeven? Wij hebben niks gekregen.
Vraag
•
Geschenken
17.7K
8
0