Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Beste, Ik ben in juli van abonnement veranderd en mijn getrouwheids programma start van die dag terwijl ik al meer dan een jaar klant ben bij Orange. Dat is toch niet correct? Ik word gestraft om mijn abonnement te verhogen ipv beloond
Vraag
•
Missie
4.2K
2
0
Hallo, ik kan mijn code niet accepteren voor de gratis uitstap. Zegt steeds " fout opgerreden, start app opnieuw op" Nog mensen die dit probleem hebben?
Vraag
•
Geschenken
2.4K
3
0
Goedemorgen, heb denk ongeveer een 2 weken geleden de Visual voicemail geactiveerd maar heb nog steeds geen badge ontvangen.
Vraag
•
Badges
5K
3
0
Hallo, ik bestel zojuist 2 tickets voor Walibi 1+1 gratis. Met de Orange code. Maar ik ontvang geen bevestigingsmail. De betaalsite vermelde 2 x betaling niet in orde. Maar ik kijk op mijn bankapp en zie dat het bedrag 2 x geblokkeerd staat. Graag hulp. Dank u Mia.
Vraag
•
Geschenken
2.3K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Bij Telenet krijgt u niets trouwe klanten enkel de factuur voor te betalen
Vraag
•
Geschenken
6.3K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Het is mooi mee genomen af en toe tickets en zo voort hoe langer klant hoe meer beloning dat is voor mij geen problemen mee dat is ergens logis voor trouwe klanten laten genieten van de voordelen dat is goed van mij mag dat wel zo blijven ik snap wel dat klanten 10 jaar bij Orange zijn dat meer krij
Vraag
•
Geschenken
2.4K
2
0