Orange Thank You

Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Keuze geschenken vallen tegen.

Ik zou graag eens willen weten op basis van wat Orange beslist uit welke geschenken die je kunt kiezen. Vaak zit er niets bij waar ik iets mee ben, maar anderen hebben dan wel toffe geschenken 🤨. Misschien eerst eens vragen aan klanten waar hun interesses liggen ?

Vraag

• 

Geschenken

91.5K

21

0

• Wie mist ook het Top Star programma van vroeger?

Het is zeker niet zo dat vroeger alles beter was, maar als ik zou kunnen kiezen tussen het huidige Orange Thank You en het vroegere getrouwheidsprogramma Top Stars van Mobistar, zou ik echt geen 2 keer moeten nadenken!

Vraag

• 

Suggestie

76K

6

0

• Elke dinsdag Orange Thank You bioscooptickets!

Wist je dat je als trouwe Orange klant op dinsdag een gratis bioscoopticket kan krijgen (bij aankoop van één) Met zn tweetjes naar de film voor de prijs van één dus. Als je langer dan 5 jaar Orange klant bent kan dit zelfs elke week! Meer info? https://www.orange.be/nl/zelfstandigen/hulp/klantenzone

Vraag

• 

Bioscoop

47.3K

14

0

• Geaccepteerde oplossing

Krijg je een verjaardagsgeschenk bij Orange?

Hoe zit dat eigenlijk? Op je verjaardag zou je van Orange iets krijgen? Wij zitten al altijd bij Orange met 3 personen en hebben nog nooit een verjaardagsgeschenk gekregen. Hoe verloopt deze selectie? Wie kreeg ook nog nooit iets?

Vraag

• 

Geschenken

45.9K

24

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K