Orange Thank You

Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Badges verdienen

Eerlijk, ik probeer gewoon de badge te krijgen van 'likes' wilt iemand helpen? 🙂 thanks alvast!

Vraag

• 

Badges

2.8K

2

0

Cadeaus

Hallo iedereen! ik heb nu al een maand Orange en heb zo'n cinema ticket gekregen voor op de dinsdag te gaan maar omdat ik nog g naar school ga kan ik dit niet tijdens de week . Weet iemand of dit ook in de vakantie mag? Alvast bedankt

Vraag

• 

Geschenken

4K

4

0

• Orange Thank you badges

Aan iedereen die de afgelopen dag of 24 uur de My Orange app hebben geupdate , er zit een kleine fout in. Voordat iedereen ineens allerlei posts gaat zetten , heb gemerkt dat de Orange Thank you badges niet geupdate zijn. Heb dit gezien en er zijn al twee posts over geweest dat dit een probleem is.

Vraag

• 

Badges

6.7K

5

0

• Orange Thank you badge updaten niet

Ik probeer een cadeau te krijgen door badges te behalen, maar ik heb nu de Orange cloud gedaan. Maar ik krijg deze badge maar niet op de app... Hoe kan ik dit oplossen?

Vraag

• 

Badges

10K

7

0

Orange Thank you

Zijn jullie ook plots jullie filmvoordeel op dinsdag kwijt?

Vraag

• 

Geschenken

3.2K

2

0

• Al klant van 2016 maar krijg niet elke maand 3 tickets

Ik ben al 4 jaar klant bij jullie met badge Ruby. Je zou verwchten dat ik dan elke maand 3 tickets krijg, Niet? Contract Nummer Activatie datum Duur Aantal lijnen Kangoeroe 15 - SEP-16 Onbepaald 1 Dolfijn 12 + - FEB-16 Onbepaald 1 Dolfijn 12 + - MAR-16 Onbepaald 1 Daarenboven ben ikzelf klant bij Or

Vraag

• 

Badges

2.8K

3

0

Orange Thank You & Data badge

Hallo, Ik had eens een vraag voor de mensen die hier ervaring mee hebben ( ik kan niet alles weten ) stel ik kan 4 GB gratis krijgen (Orange Thank You) bij men Arend tariefplan , telt dit dan ook mee als ik die 4GB verbruik voor die 100GB badge?? Groetjes, KJ

Vraag

• 

Badges

5.2K

2

0

Terug klant op zelfde nummer badges terug krijgen (indien mogelijk)

Hallo, Gezien ik terug klant ben bij Orange met men zelfde nummer als toen zou ik graag als het mogelijk is 2 badges terug willen, men Tribe badge & men Data badge ( ik had toen ik vertrok de 100GB badge bekomen) Zou het mogelijk zijn dat ik deze terug kan krijgen?? ( Want ben al meer dan 2 weken te

Vraag

• 

Badges

1.7K

1

0

0

Samsung s10/s10+ harman kardon actie

Beste Ik heb een samsung s10 gekocht met abonnement. Hierbij was er ook een actie bij dat je een gratis harman kardon box erbij kreeg. Dit geschenk heb ik dan ook aangevraagd via de link die op jullie site staat, waar ik al mijn gegevens heb ingegeven. Ik heb dan ook de nodige informatie ( imei code

Vraag

• 

Geschenken

1.6K

1

0

0

Onjuiste informatie over de geschenken.

Terug een e-mail gekregen van Orange dat er een cadeautjes kon gekozen worden. Waarvoor mijn dank trouwens. Mijn keuze viel op de Orange Trotter 48 serie. Blijkt dat ik volgens de pagina van Orange keuze zou hebben uit 6 boeken. Maar Lannoo biedt er eigenlijk maar 4 aan. Misschien toch maar beter de

Vraag

• 

Geschenken

2K

1

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K