Orange Thank You

Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Niet akkoord met beleid voor filmtickets

beste, je moet voor 1 ticket op een jaar te kunnen hebben minstens 3 maand lid zijn dan voor enz je moet 3j klant zijn voor elke maand en al ruim 10j voor elke week. Op zich geen probleem maar da is voor iedereen gelijk of je nu dolfijn bent of een arend. en daar zit de fout in het systeem een dolfi

Vraag

• 

Bioscoop

4.4K

3

0

• Automatisch schakelen tussen wifi en orange 3GB

Ik heb een cadeau van orange thank you 3gb gekregen maar heb thuis en op vele andere plaatsen ook wifi van telenet. Kan ik automatisch laten schakelen ? Wat indien die gratis 3gb op zijn. Gaat dat dan verder af van mijn tempo prepaid kaart waarmee ik telefoneer ?

Vraag

• 

My Orange app

2.3K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Geschenken worden niet geactiveerd

Kan iemand van jullie de Orange Thank you cadeau's activeren? Als ik of mijn vrouw dat doen, zijn de cadeau's weg, maar wordt het niet geactiveerd of we krijgen een error via de app.

Vraag

• 

My Orange app

4.8K

3

0

• Mooie geschenken bij Orange

Mooie geschenken bij Orange

Vraag

• 

Geschenken

2.7K

1

0

Badges Apple en Samsung verdwenen

Sinds enige tijd zijn enkele van mijn eerdere badges (Apple en Samsung badges) verdwenen. Waarom werden deze verwijderd? Hebben andere gebruikers dit ook en heeft dit te maken met het nieuwe badges systeem?

Vraag

• 

Badges

2.6K

1

0

• Verjaardagscadeau ... van Orange !!

Ik heb vandaag een mail gekregen dat Orange jarig is. Daarom krijg ik een cadeau !! Op zich een mooi gebaar ware het niet ... dat ik er niks mee kan aanvangen .... Ik kon kiezen: 3 GB extra data of50 € extra recyclagepremie bij een nieuwe foonJammer genoeg ... ik heb 5 GB data in mijn abo en verbrui

Vraag

• 

Geschenken

8.2K

3

0

• Orange Thank You Not: 2 GB aan trage snelheid

Vorige maand 6 dagen voor mijn verbruik terug op 0 werd gezet over mijn 20gb bij Arend gegaan, orange thank you 2gb cadeau geactiveerd. Sms gekregen dat het in orde was en in de app zag ik ook dat ik deze 2gb verbruikte, enkel mijn snelheid waarmee ik surfte bleef nog heel laag. Gebeld, uitleg gedaa

Vraag

• 

Geschenken

3.1K

2

0

0

Geen knop activatie getrouwheidsprogramma

Hallo, Ik heb sinds februari een internet Boost abonnement en zou me graag inschrijven in het getrouwheidsprogramma "Orange Thank You". Volgens de uitleg in de klantenzone zou ik dit moeten doen in 'Mijn profiel' en dan het vakje 'Ik bevestig mijn deelname aan het getrouwheidsprogramma 'Orange Thank

Vraag

• 

Geschenken

2.4K

1

0

0

• Geschenken aangepast aan consument

Gaat of is er al iets waar je voorkeuren kunt laten weten aan Orange? Ik vind Gadget en Accesoires veel leuker dan bijvoorbeeld een kortingskaart voor restaurants

Vraag

• 

Geschenken

2.5K

2

0

• Heeft iemand al bij TeaTower besteld?

Ik heb het Orange Cadeau TeaTower goed ontvangen. Maar zijn er al mensen die daadwrdaadwek iets besteld hebben bij TTower? Mvg Jo

Vraag

• 

Geschenken

2.4K

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten