Orange Thank You

Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Cinema vip ticket op dinsdag

Hallo, Ik vraag me af of de deal van 1 ticket kopen + 1 ticket gratis, ook geldt voor de vipzaal (ugc in Mechelen)? Alvast bedankt voor het antwoord!

Vraag

• 

Bioscoop

4.7K

3

0

Code RestoPass niet ontvangen?

Meerdere malen sms verstuurd met de RESRO maar nog geen code gekregen nog iemand die last heeft?

Vraag

• 

Geschenken

2.1K

1

0

0

• #TribeTip: Badges en Badges op de Tribe

Regelmatig komt de vraag wanneer iemand zijn badge krijgt en welke badge men krijgt. Er zijn twee verschillende badges te verdienen , klinkt verwarrend voor sommige dus daarom een kleine uitleg hierover. Je kan een badge verdienen bij de orange Thank you , dus een Love badge een tribe badge dus dat

Vraag

• 

Badges

8.1K

6

0

Wat zijn de exacte vereisten voor een badge?

Bij sommige badges is het heel duidelijk wanneer je deze krijgt, bij anderen is het neit echt duidelijk 'hoeveel' je moet doen om de badge te krijgen... Is er ergens ook ene overzicht van deze badges te vinden? Bijvoorbeeld te Tribe badges: hoe actiever je bent, hoe een hogere badge je krijgt. Maar

Vraag

• 

Badges

4.5K

2

0

Weergave Badges

Ik heb de Orange app geïnstalleerd maar krijg de badge niet in mijn overizcht vand e badges bij d eOrange Thank You in de klantenzone... Weet iemand hier raad mee? Bedankt!

Vraag

• 

Badges

2.8K

1

0

DoEat geschenk niet ontvangen?

Ik heb 3 weken geleden een cadeau gekozen van orange thank you. dit waren wafels van Doeat. Ze zouden echter 2 weken geleden al moeten geleverd zijn. Ik heb al mails gestuurd & gebeld maar geen reactie. iemand ervaring?

Vraag

• 

My Orange app

2.2K

2

0

0

• Doosje Jules Destrooper niet ontvangen

Één tijd geleden had ik recht op een Orange thank you geschenk en ik heb toen gekozen voor een doosje Jules destrooper wafels. Ik heb tot heden niks ontvangen.

Vraag

• 

Geschenken

2.9K

4

0

Code gratis foto's reeds in gebruik?

Ik wou de gratis foto's bestellen als geschenk, maar ze zeggen dat in mijn code al heb gebruikt terwijl ik dat niet heb gedaan. Kan ik hier iets aan doen en mijn foto's toch nog krijgen?

Vraag

• 

Geschenken

3.9K

2

0

TribeTip: Meer info over badges verdienen

Jullie hebben allemaal gemerkt of gezien en een email gehad dat er badges te verdienen zijn. Dit kan u doen door bijvoorbeeld de visual voicemail te activeren en door een domiciliering te hebben of een love pakket te hebben. Ook tal van andere zaken zorgen er voor dat men een badge kan verdienen. Ho

Vraag

• 

My Orange app

25.3K

17

0

Waarvoor dienen de badges?

Nut badges?

Vraag

• 

My Orange app