Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenGeen telefonie of sms gedurende meer dan 1 week na omschakeling naar Orange Ticket
Vraag
•
Tribe Lounge
172
1
0
Heb begin deze maand d een bestelling gedaan van Orange thank you. Wanneer zou deze aankomen ik kan daar niks van terug vinden mvg david
Vraag
•
Orange Thank You
431
6
0
0
Om de familie badge te verkrijgen moet je een SMS sturen naar een andere orange klant maar heeft dit gevolgen voor mijn abonnement of voor die andere persoon of hoe werkt dit eigelijk, heb niets terug gevonden op app qua info.
Vraag
•
Orange Thank You
345
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb nog geen badge voor de 100 Gb en die is sinds februari 2020 gestart. Ik verbruik wel niet veel zo een 4 GB per maand maar na 5 jaar zou ik er toch al moeten zijn, ik kan het niet zelf controleren hoeveel ik verbruik per jaar.
Vraag
•
Orange Thank You
305
3
0
Geaccepteerde oplossing
Vanaf 1 februari zou ik een nieuwe badge moeten ontvangen voor klasse betaler want in ben al meer dan 5 jaar klant maar nog niets ontvangen.
Vraag
•
Orange Thank You
362
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Mijn vrouw heeft zich geregistreerd en heeft een badge maar nu kan ze geen vragen stellen om ze de email moet verifiëren maar we hebben geen, we moeten naar instellingen gaan en nieuwe email vragen om te verifiëren maar dat staat er niet bij. Dus we zitten vast.
Vraag
•
Tribe Lounge
209
1
0
Geaccepteerde oplossing
Ik wilde een cadeau doorgeven aan iemand 30min gratis bellen in de eu maar ik kon alleen accepteren , weet iemand hoe je het moet doorgeven. Thx
Vraag
•
Orange Thank You
377
2
0
0
Ugh allemaal! Goed nieuws voor liefhebbers van beloningen! Binnenkort lanceren we drie nieuwe badges die gekoppeld zijn aan het gebruik van diensten van derden. Concreet kan je deze badges ontgrendelen door aankopen te doen via je telefoon (multimedia, parkeren, etc.). De teller is officieel gestart
Vraag
•
Orange Thank You
551
6
0
Hallo Voor mijn verjaardag had ik gekozen voor het ontvangen van een Migino Gift Box. Ik heb dit geaccepteerd op 20.01.2025. In de mail die ik ontving stond het volgende: "Beste klant, Hartelijk dank voor het inbrengen van uw gegevens. Uw geschenkdoos wordt verstuurd en kan u over enkele dagen in uw
Vraag
•
Orange Thank You
253
2
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties