Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Hoeveel vragen moet ik stellen of oplossingen bieden om mijn eerste badges te verdienen van tribe?
Vraag
•
Orange Thank You
502
4
0
Geaccepteerde oplossing
Nieuw hier, het bekomen van de Orange tribe badges. Hoe bekom je een rank, wat bedoelen ze met helen etc..?
Vraag
•
Orange Thank You
302
2
0
0
Waarom kan is de optie "Profiel" enkel in het Frans?
Vraag
•
Orange Thank You
782
3
0
Ik krijg een melding dat ik een cadeau mag kiezen, maar iedere keer als ik iets probeer te kiezen krijg ik een foutmelding en staat er dat ik de app terug moet sluiten en opnieuw proberen. Ik probeer het nu al een week maar het werkt niet.(ik heb nog 5 dagen ondertussen om mijn cadeau in ontvangst t
Vraag
•
Orange Thank You
259
1
0
0
Hallo allemaal, De feestdagen naderen snel en het is de perfecte gelegenheid om samen te komen, te delen en te vieren. Of je nu meer houdt van pyjamafeestjes met warme chocolademelk of chique diners op oudejaarsavond, één ding is zeker: deze tijd van het jaar staat synoniem voor onvergetelijke momen
Vraag
•
Tribe Lounge
401
2
0
Ik heb een code gekregen voor wonderbox maar deze blijkt niet te werken kan ik een andere krijgen?
Vraag
•
Orange Thank You
363
2
0
0
Hallo, iemand die de oplossing weet? Ik zou graag 20 GB cadeau doen aan mijn dochter, maar bij het claimen van het cadeau krijg ik steeds een foutmelding. Ik heb al zit
Vraag
•
Orange Thank You
977
4
0
0
Op de site vind ik het volgende terug betreft orange thank you bij langdurige trouw aan Orange: Vanaf je tiende jaar krijg je, boven op je bioscooptickets, een cadeau naar keuze: een abonnement voor een streamingplatform van luisterboeken en audiocontent of een beautyproduct*. Vanaf 15 jaar: boven o
Vraag
•
Orange Thank You
956
6
0
Totaal aantal leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Totaal aantal posts