Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Orange cloud

Ik heb al enkele jaren een badge van de orange Cloude , ik wil die installeren op de gsm van mijn vrouw via playstore maar kan het zijn dat die niet meer bestaat? En ook geen badge te vinden op gsm van mijn vrouw. Thanks

Vraag

• 

Orange Thank You

272

2

0

Filantroop badge

Ik heb 4 cadeaus staan en zou ene willen schenken om de filantroop badge te verkrijgen maar weet niet hoe het moet. Bij de cadeaus zelf staat er niets bij om weg te schenken. Dank u

Vraag

• 

Tribe Lounge

451

2

0

Filantroop

Voor de filantroop badge zou je een eco friendly cadeau moeten kiezen om deze te krijgen. Ik heb nu al wasstrips en een wondr zeepbar gekozen en ontvangen. Ik zou denken dat deze eco friendly zijn maar heb de badge niet ontvangen. Iemand meer info hierover of zouden deze niet in aanmerking komen? Mv

Vraag

• 

Orange Thank You

390

4

0

De babbelhoek voor de maand februari 2025

Vraag

• 

Tribe Lounge

5.3K

71

0

• Samen vormgeven aan de toekomst van Tribe

Hallo, Een nieuw jaar ligt voor ons, en we zijn enorm benieuwd naar jouw visie voor onze bloeiende Tribe-gemeenschap in 2025. Dit is het moment om je stem te laten horen en mee te denken over hoe we Tribe nog levendiger en waardevoller kunnen maken voor iedereen. 🙂 Jouw ervaring als lid van onze ge

Vraag

• 

Tribe Lounge

511

4

0

• Nieuwe Orange Thank You-badges om te ontgrendelen!

Ugh iedereen! Goed nieuws voor de fans van het Orange Thank You-programma! Sinds begin deze maand hebben we drie nieuwe badges toegevoegd om je belminuten te belonen. En dat is nog niet alles... er komen nog meer verrassingen aan! 📞 Praat meer, verdien meer! Voortaan kun je met je belminuten badges

Vraag

• 

Orange Thank You

447

4

0

• Orange thank you

Passen de badges automatisch aan? En na hoeveel tijd?

Vraag

• 

Orange Thank You

408

5

0

• orange thankyouu

thankyou for the badge

Vraag

• 

Orange Thank You

237

3

• Oortjes

Vorige week een bericht gekregen om gratis draadloze oortjes af te halen in een Carrefour winkel. Zouden deze nog beschikbaar zijn?

Vraag

• 

Orange Thank You

356

4

0

• Orange Thank You

Aan iedereen die heeft mee geholpen om het: Orange Thank You cadeau in te ruilen voor een donatie aan de Natuurpunt vereniging. Hele dikke merci aan allen. Ze hebben mooie bedragen opgehaald.

Vraag

• 

Tribe Lounge

224

2

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...