Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
namelijk nodig voor orange thank you @Stribe
Vraag
•
Orange Thank You
725
3
0
Geaccepteerde oplossing
Weten jullie in welke cinema je kan gaan met je orange voordeel? Kinepolis niet meer blijkbaar. bedankt alvast.
Vraag
•
Orange Thank You
327
1
0
Hallo, op 14 november heb ik via Orange Thank You gekozen voor het geschenk 'Ontdek Brussels Distillery'. Nu, bijna een maand later, heb ik nog steeds niets ontvangen. Is dit normaal? Zijn er anderen die dit ook ervaren? Alvast bedankt
Vraag
•
Orange Thank You
944
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hoi, Ik heb zonet een orange thank you cadeau bevestigd voor 10GB surfgenot. Hierbij staat dat je deze zelf kan houden of wegschenken. Nu zou dus deze graag aan mijn dochter willen geven. Maar dit lukt me niet.Ik heb wel een sms gekregen dat ik dit binnen de 31 dagen moet activeren. Maar weet niet h
Vraag
•
Orange Thank You
493
1
0
0
Ik heb 2 mobieltjes, eentje met een abonnement en een prepaid. Ik heb mijn prepaid familielid gemaakt in functie van ORANGE THANK YOU. Als ik nu mijn '4G orange thank you data' wil schenken aan mijn prepaid lukt dat niet, want enkel de toets 'ACCEPTEER' verschijnt op de display. Omgekeerd lukt het w
Vraag
•
Orange Thank You
226
0
0
Geaccepteerde oplossing
Dag allen Ik heb onlangs (4 maand geleden) mijn oud toestel binnengebracht in een oranjeshop. Ik heb een nieuw toestel aangekocht via de oranjeshop zelf. Normaal zou ik de badge “recyclage gsm” krijgen. Tot heden heb ik deze badge nog niet ontvangen. Heeft iemand dit ook al voorgehad en waar kan ik
Vraag
•
Orange Thank You
323
2
0
0
Ik heb geprobeerd om een cadeau te activeren (wonderbox) maar de kortingscode blijkt niet te bestaan. Kunt u mij een oplossing aanbieden a.u.b.?
Vraag
•
Orange Thank You
265
2
0
0
Wat is het beste orange thank you cadeau al verkregen ?
Vraag
•
Orange Thank You
310
3
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties