Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenHallo! Hier zijn de beste bijdragers aan de NL sectie: @Gregory @patrick2 @Josette @Cdt24801 @Pletse Bedankt voor jullie hulp! 🙂 Als je een vraag stelt in de community, krijg je zeker de kans om met hen te chatten. Het is belangrijk voor leden om te weten of de geboden hulp nuttig is geweest, dus a
Vraag
•
Tribe Lounge
230
0
0
Welke badges vanuit het Orange Thank You assortiment zijn heel eenvoudig en snel te behalen?
Vraag
•
Orange Thank You
334
1
0
0
Eerst en vooral wil ik graag orange bedanken, voor de leuke cadeau’s. Ik vroeg me af wie ook de Wonderbox cadeaubon had ontvangen van 25 euro. Wat hebben jullie ermee gekocht?
Vraag
•
Orange Thank You
413
2
0
0
Hey iedereen, Ik ben nieuw hier en ik ben benieuwd of ik jullie kan helpen of jullie mij. Ik ben nieuwsgierig naar alle missies. Verkennende groet, Marijke
Vraag
•
Orange Thank You
527
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Ik had een vraagje over de badge "data fan 100gb". Deze badge kun je verdienen als je 100 gb te gebruiken. Maar hoe kun je nu zien hoeveel gb je ondertussen al verbruikt hebt? Ik zou graag willen weten hoeveel ik al verbruikt heb, want ik denk dat ik toch wel bijna aan die 100gb zit 😅 Alvast
Vraag
•
Orange Thank You
396
1
0
0
Ugh iedereen! Heb je dorst naar avontuur? Ben je op zoek naar een leuk dagje uit met je familie of vrienden? Goed nieuws: we nemen je mee naar het Land van de Galliërs!!! 😊 Doe mee aan onze geweldige wedstrijd en maak kans op een onvergetelijk uitje naar Parc Astérix! Te winnen: - Een verblijf van
Vraag
•
Orange Thank You
617
3
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties