Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenHallo aan de leden van het Orange forum en Orange Tank You liefhebbers. Hebben jullie al gezien dat je nu zelf kiezen kan wel geschenk je zou willen ontvangen? Ga in je app naar Orange Tank You. Je kan 3 dingen aanvinken maar vergeet niet op opslaan te klikken. Denk eraan geef een klik op opslaan, z
Vraag
•
Orange Thank You
1.1K
5
0
Hallo, Het is een tijdje geleden dat ik jullie een kleine wedstrijd wilde aanbieden 😊 Je vindt hieronder 5 vragen en als je ze goed beantwoordt, maak je kans op een fles wijn van ons Orange thank you team als bedankje, of 25% korting voor 6 maanden op je mobiele abonnement! Er worden 12 winnaars wi
Vraag
•
Tribe Lounge
4.8K
16
0
Geaccepteerde oplossing
Hoi Allemaal, Ik heb me sinds vandaag lid gemaakt van Tribe. Ben heel tevreden van alle Orange diensten. Heb telefonie en internet via Orange, de Digibox is sind begin dit jaar weg. We gebruikten deze amper door gebruik van andere apps zoals Netflix, VRT max,... Ik ben Orange klant sinds 2001. Hoop
Vraag
•
Tribe Lounge
830
4
0
Geaccepteerde oplossing
Hoe verdien je een Tribe verkenner badge en wat is het cadeau 🙂
Vraag
•
Tribe Lounge
2.3K
13
0
Hoi allemaal, zijn er nog mensen die de wasstrips van Klaaar als cadeau hebben gekozen voor hun verjaardag? En zo ja hebben jullie die ontvangen? Heb ze aangevraagd op 4 maart en heb ondertussen nog niets mogen ontvangen. En Klaaar zelf reageert niet op e-mail… dus nog iemand dit probleem? groetjes
Vraag
•
Orange Thank You
1.7K
4
0
Ik kan geen ultimate gaming toevoevoegen aan. Aan mijn bestaande aansluiting?
Vraag
•
Tribe Lounge
735
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Geachte leden, velen zullen het misschien al gezien of gelezen hebben? Vanwege onderhoud is de online herlaad herlaad op onze website Orange.be en op de applicatie My Orange niet beschikbaar. Van zaterdag 06-04-2024 van 22.00 uur tot zondag 07-04-2024 10.00 uur. Dank voor uw begrip.
Vraag
•
Tribe Lounge
537
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hoe kan je flinatroop Worden.? Groetjes
Vraag
•
Orange Thank You
738
2
0
Ugh iedereen! Heb je een dorst naar ontdekkingen? Op zoek naar nieuwe activiteiten om te doen met familie en vrienden? Totem heeft goed nieuws voor je! 😊 Doe mee aan onze exclusieve wedstrijd en probeer een reis te winnen naar het hart van het Domein van de grotten van Han! Om deel te nemen aan de
Vraag
•
Orange Thank You
1.1K
2
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties