Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Orange Tank You

Hallo aan de leden van het Orange forum en Orange Tank You liefhebbers. Hebben jullie al gezien dat je nu zelf kiezen kan wel geschenk je zou willen ontvangen? Ga in je app naar Orange Tank You. Je kan 3 dingen aanvinken maar vergeet niet op opslaan te klikken. Denk eraan geef een klik op opslaan, z

Vraag

• 

Orange Thank You

1.1K

5

0

• Wedstrijd Tribe !

Hallo, Het is een tijdje geleden dat ik jullie een kleine wedstrijd wilde aanbieden 😊 Je vindt hieronder 5 vragen en als je ze goed beantwoordt, maak je kans op een fles wijn van ons Orange thank you team als bedankje, of 25% korting voor 6 maanden op je mobiele abonnement! Er worden 12 winnaars wi

Vraag

• 

Tribe Lounge

4.8K

16

0

• Geaccepteerde oplossing

Tevreden klant van Orange

Hoi Allemaal, Ik heb me sinds vandaag lid gemaakt van Tribe. Ben heel tevreden van alle Orange diensten. Heb telefonie en internet via Orange, de Digibox is sind begin dit jaar weg. We gebruikten deze amper door gebruik van andere apps zoals Netflix, VRT max,... Ik ben Orange klant sinds 2001. Hoop

Vraag

• 

Tribe Lounge

830

4

0

Tribe verkenner badge

Hoe verdien je een Tribe verkenner badge en wat is het cadeau 🙂

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.3K

13

0

• Klaaar wasstrips als verjaardagscadeau.

Hoi allemaal, zijn er nog mensen die de wasstrips van Klaaar als cadeau hebben gekozen voor hun verjaardag? En zo ja hebben jullie die ontvangen? Heb ze aangevraagd op 4 maart en heb ondertussen nog niets mogen ontvangen. En Klaaar zelf reageert niet op e-mail… dus nog iemand dit probleem? groetjes

Vraag

• 

Orange Thank You

1.7K

4

0

• Smart data

Ik kan geen ultimate gaming toevoevoegen aan. Aan mijn bestaande aansluiting?

Vraag

• 

Tribe Lounge

735

3

0

0

Onderhoud van 06-04-2024 tot 07-04-2024 10.00 uur

Geachte leden, velen zullen het misschien al gezien of gelezen hebben? Vanwege onderhoud is de online herlaad herlaad op onze website Orange.be en op de applicatie My Orange niet beschikbaar. Van zaterdag 06-04-2024 van 22.00 uur tot zondag 07-04-2024 10.00 uur. Dank voor uw begrip.

Vraag

• 

Tribe Lounge

537

1

0

De babbelhoek voor de maand april.

Vraag

• 

Tribe Lounge

13.5K

76

0

Flinatroop

Hoe kan je flinatroop Worden.? Groetjes

Vraag

• 

Orange Thank You

738

2

0

• Maak kans op een verblijf in de grotten van Han!

Ugh iedereen! Heb je een dorst naar ontdekkingen? Op zoek naar nieuwe activiteiten om te doen met familie en vrienden? Totem heeft goed nieuws voor je! 😊 Doe mee aan onze exclusieve wedstrijd en probeer een reis te winnen naar het hart van het Domein van de grotten van Han! Om deel te nemen aan de

Vraag

• 

Orange Thank You

1.1K

2

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...