Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Hey Hoe maak ik een Orange familie aan? En kan dat ook met volwassen broers en zussen die op een ander adres wonen? Zonnige hittegolf-groetjes
Vraag
•
Orange Thank You
677
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Ik had een cadeau van Orange Thank You gekozen: 2GB. Ik heb deze geactiveerd in het buitenland (Ierland). Maar ik krijg nergens een bevestiging en nergens data te zien die ik kan gebruiken.
Vraag
•
Orange Thank You
295
1
0
0
Hallo! Hier zijn de beste bijdragers aan de NL sectie: @Gregory @patrick2 @Josette @Cdt24801 @Pletse Bedankt voor jullie hulp! 😊 Als je een vraag stelt in de community, krijg je zeker de kans om met hen te chatten. Het is belangrijk voor leden om te weten of de geboden hulp nuttig is geweest, dus a
Vraag
•
Tribe Lounge
373
2
0
Hallo, Laten we onze Belgische atleten aanmoedigen tot in Parijs! Stuur je bericht aanmoediging en doe mee aan de wedstrijd 😊 Om deel te nemen, moet je: - Steun de atleten van Team België die deelnemen aan de Olympische en Paralympische Spelen in Parijs. - Stuur ons je steunbetuiging om onze medail
Vraag
•
Tribe Lounge
541
2
0
Ik moest een eerdere internetinstallatie in mijn appartement stopzetten. Daarom heb ik per mail contact opgenomen met Orange en expliciet gevraagd of ik deze stopzetting telefonisch of per mail kon regelen. Zij hebben mij bevestigd dat dit per mail kon, dus heb ik alles via mail geregeld. Ik heb aan
Vraag
•
Tribe Lounge
729
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
2 weken geleden "Mistery" als cadeau gekozen ..... , het zal altijd een misterie blijven ! niets gekregen - pagina blokkeert- echt zoals orange is !
Vraag
•
Orange Thank You
433
1
0
0
Ik heb mijn oude gsm ingeleverd, maar de badge "recyclage gsm" kiet gekregen. Hoe kan dit recht gezet worden?
Vraag
•
Tribe Lounge
353
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik had als thank you gift een link ontvangen voor een proefabonnement met 6 magazines. Deze link werkt echter niet. Weet iemand daar raad mee?
Vraag
•
Orange Thank You
645
2
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties