Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Via Orange Thank You kregenwe een FACEWASH GRAPE VITALITY als geschenk. We dienden het geschenk te accepteren, wat we deden op 7/12/2023. Maar het geschenkje hebben we nog steeds niet gezien ? Kan dit verholpen worden ?
Vraag
•
Orange Thank You
2.1K
8
0
Hallo, ik zag dat het Orange social media team zomaar mensen volgt. Ik zie dit nu ook bij andere providers, maar bij Orange zijn het niet per se beroemdheden of personen die met het bedrijf te maken hebben. Is dat normaal? Ik vind het een beetje vreemd
Vraag
•
Tribe Lounge
1.3K
2
0
0
Ik heb nu voor de 2de keer al gehad dat de gratis magazines niet werken wanneer ik ze wil accepteren. De termijn waarbinnen dit kan is nog niet verlopen. Ik krijg dan een melding van: helaas, we konden je gegevens niet ophalen, gelieve het later nog eens te proberen. Maar dat later is niet meer aang
Vraag
•
Orange Thank You
359
0
0
0
We bekomen een geschenk van 5 gb op 16/12/23 nadat het maandelijks , na betaling, hernieuwd is. op 29/12/23 sta mijn verbruik op 4 g en heb niks verbruikt. bye bye geschenk dat ze zullen ze ne keer moeten uitleggen.
Vraag
•
Orange Thank You
817
3
0
Geaccepteerde oplossing
Ik vind persoonlijk de keuze beperkt, De gratis belminuten als je ongelimiteerd hebt is belachelijk. Dan kies ik voor de zaadjes, lukt het niet, al de derde dag dat ik verschillende malen probeer, maar niks. Vorig jaar heb ik mijn geschenk ook nooit gekregen. Dan heb ik liever dat jullie niets geven
Vraag
•
Orange Thank You
1.1K
3
0
A lil late for xmas but liever ooit dan nooit he:D
Vraag
•
Tribe Lounge
840
3
0
Geaccepteerde oplossing
Ik las online de uitleg hoe je peter kunt worden van een vriend. Moet die vriend recent klant geworden zijn bij Orange of mag die al enkele jaren een abonnement bij Orange hebben?
Vraag
•
Orange Thank You
612
1
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties