Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Love-klant

Tussen de badges staat er ook 1 tussen als je love-klant bent maar deze staat bij mij nog een slot op terwijl ik het love-pakket heb genomen. Iemand eenig idee?

Vraag

• 

Orange Thank You

1K

2

0

0

• Wonderbox code

Nog iemand problemen met het gebruiken van de cadeaucode voor wonderbox?

Vraag

• 

Orange Thank You

803

3

0

0

• reacties in oude berichten

Het is me de laatste tijd veel opgevallen dat er reacties komen op veel oude berichten dan heb ik het niet over een bericht van een paar maanden geleden maar echt over het feit dat er gereageerd word op berichten van een jaar oud en langer. Als je zit met vragen of eventueel het zelfde probleem maak

Vraag

• 

Tribe Lounge

464

0

0

• De 8-jarige verjaardag van Orange + JO Wedstrijd!

Ugh aan iedereen! Deze maand is het feest bij Orange, want we mogen 8 kaarsjes uitblazen! 🎂 En om dat te vieren, zetten wij jou in de bloemetjes! Kies snel één van onze geweldige cadeaus in je My Orange-app 🙂 🎁 Totem en het Orange Thank You team hebben nog een leuke verrassing voor je! Wij geven

Vraag

• 

Orange Thank You

2.5K

9

0

• Badges

Vraag

• 

Orange Thank You

331

1

0

0

Wedstrijd olympische en paralympische spelen

@Manitou Ik wil graag deelnemen aan de orange thank you wedstrijd olympisch en paralympische spelen! Je moet het aantal deelnemers ingeven. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar ik krijg steeds n melding; "volg het model :^[0-9]+$", kan iemand mij helpen wat ze daarmee bedoelen? Alvast bedankt, Groet

Vraag

• 

Orange Thank You

2K

2

0

0

• Nieuwe klant

Hallo iedereen, Ik ben nieuwe klant hier bij orange. Dit forum nog goed verkennen, het lijkt me super handig en tof, een nieuwe community leren kennen.

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.1K

6

0

• Tv

Wie heeft digitale tv van orange? Goed of niet? enige voor of nadelen tegenover andere providers? alvast bedankt voor de antwoorden 💐

Vraag

• 

Tribe Lounge

384

0

0

0

Hulp

Graag tips welkom om meer badges te kunnen ontvangen. Allemaal niet voor mij, dus help…

Vraag

• 

Tribe Lounge

583

1

0

0

De babbelhoek voor de maand mei.

Vraag

• 

Tribe Lounge