Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Tussen de badges staat er ook 1 tussen als je love-klant bent maar deze staat bij mij nog een slot op terwijl ik het love-pakket heb genomen. Iemand eenig idee?
Vraag
•
Orange Thank You
1K
2
0
0
Nog iemand problemen met het gebruiken van de cadeaucode voor wonderbox?
Vraag
•
Orange Thank You
803
3
0
0
Het is me de laatste tijd veel opgevallen dat er reacties komen op veel oude berichten dan heb ik het niet over een bericht van een paar maanden geleden maar echt over het feit dat er gereageerd word op berichten van een jaar oud en langer. Als je zit met vragen of eventueel het zelfde probleem maak
Vraag
•
Tribe Lounge
464
0
0
Ugh aan iedereen! Deze maand is het feest bij Orange, want we mogen 8 kaarsjes uitblazen! 🎂 En om dat te vieren, zetten wij jou in de bloemetjes! Kies snel één van onze geweldige cadeaus in je My Orange-app 🙂 🎁 Totem en het Orange Thank You team hebben nog een leuke verrassing voor je! Wij geven
Vraag
•
Orange Thank You
2.5K
9
0
Vraag
•
Orange Thank You
331
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
@Manitou Ik wil graag deelnemen aan de orange thank you wedstrijd olympisch en paralympische spelen! Je moet het aantal deelnemers ingeven. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar ik krijg steeds n melding; "volg het model :^[0-9]+$", kan iemand mij helpen wat ze daarmee bedoelen? Alvast bedankt, Groet
Vraag
•
Orange Thank You
2K
2
0
0
Hallo iedereen, Ik ben nieuwe klant hier bij orange. Dit forum nog goed verkennen, het lijkt me super handig en tof, een nieuwe community leren kennen.
Vraag
•
Tribe Lounge
1.1K
6
0
Wie heeft digitale tv van orange? Goed of niet? enige voor of nadelen tegenover andere providers? alvast bedankt voor de antwoorden 💐
Vraag
•
Tribe Lounge
384
0
0
0
Geaccepteerde oplossing
Graag tips welkom om meer badges te kunnen ontvangen. Allemaal niet voor mij, dus help…
Vraag
•
Tribe Lounge
583
1
0
0
Totaal aantal leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Totaal aantal posts