Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenIk wordt regelmatig opgeroept door mensen die zeggen dat ik heb zij gebeld. Alle opropen zijn van verscheidene belgische GSM-nummers, en zij spreken normaalgezien nederlands. Wat kan ik doen, en kan misschien Orange iets doen om te helpen? Mvg, Sven
Vraag
•
Tribe Lounge
1.2K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo Het is mij niet mogelijk om de code te gebruiken. Ik krijg de melding: deze kortingscode lijkt niet te bestaan. Gelieve de code te controleren. Ook met het kopiëren en plakken, krijg ik dezelfde melding. Hoe kan het me wel lukken? Alvast bedankt.
Vraag
•
Orange Thank You
2.3K
4
0
0
Waarde tribe genoten! Mijn naam is Yannick en ik ben de nieuwe moderator hier. Als je Orange ooit al eens bericht hebben gestuurd op de Social Media, kan het zijn dat ik je al eens van antwoord heb gestaan. 😉 In mijn vrije tijd ga ik normaal gezien redelijk wat sporten en karten, speel ik met momen
Vraag
•
Tribe Lounge
1.3K
4
Ugh iedereen! De avatar is een symbolische voorstelling van jezelf op het internet en in andere virtuele omgevingen. Het is een kleine tekening die je kan personaliseren en leuk kan maken. Een beetje zoals de emoji's die je gebruikt in je sms'jes, op je sociale netwerken of op Whatsapp 😊. Het is su
Vraag
•
Tribe Lounge
610
1
0
Vraag
•
Tribe Lounge
751
2
0
Zoals de titel al zegt heb ik na sponsor te sturen nog geen referral gekregen
Vraag
•
Orange Thank You
1.7K
2
0
0
Hallo allemaal, Ik ben terug om jullie eraan te herinneren hoe belangrijk het is om de juiste oplossingen te kiezen 😊 Door de juiste oplossing te valideren, help je andere leden die hetzelfde probleem ervaren als jij 😉 Neem gerust een kijkje in deze 2 artikelen voor een betere begrip: https://comm
Vraag
•
Tribe Lounge
506
0
0
Op de Orange website staat onderstaande getrouwheidsvoordeel voor de Diamond (10 jaar) leden. Al 2 keer de helpdesk gecontacteerd en 1 keer de Orange winkel in Mechelen bezocht. Helaas hoort iedereen het in Keulen donderen. Heeft iemand van jullie een idee hoe je dit geschenk kan kiezen of activeren
Vraag
•
Orange Thank You
1K
2
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties