Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • smartphone blokkering nummer

Hallo, Op mijn smartphone wordt een nummer geblokkeerd dat ik zelf niet geblokkeerd heb en ook niet in een lijst voor komt. Ik kan het dus ook niet deblokkeren. Volgens smartphone reparatie dienst moet het een probleem zijn bij Orange. Naar orange winkel geweest, maar daar wist men ook geen oplossin

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.2K

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Geen badge

Hey, ik heb in meer dan 3 landen al gesurft (globetrotter badge) ik heb een nieuwe gsm gekocht bij orange en ik heb mijn oude telefoon gerecycled. maar toch heb ik alle 3 de badges niet gekregen. hoe komt dit

Vraag

• 

Orange Thank You

1K

3

0

Badge info staat in het Frans.

Zoals de titel al zegt, de rest van de orange app is in het Nederlands, de badge info staat in het Frans. Kan ik dit aanpassen? Bedankt!

Vraag

• 

Orange Thank You

1.1K

2

0

Abbonement versus herlaad kaart

Wat is het voordeligst. Een abbonement of een herlaad kaart en wat is nu het verschil. Ik vind nergens een duidelijk antwoord online. Bedankt alvast voor het antwoord

Vraag

• 

Tribe Lounge

772

2

0

De babbelhoek voor de maand november.

Vraag

• 

Tribe Lounge

16.6K

72

0

Hoe gaat dit allemaal in zijn werking?

Hoe geraak je aan een tribe-badge.?

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.7K

3

0

• ORANGE promo code?

Om te genieten van pretparktickets aan korting: -waar vind ik de ORANGE promo-code? -mogen mijn (plus-)kinderen (+13jaar) alleen gaan of moeten ze vergezeld zijn van een ouder? Ze hebben een schoolvrije dag volgende week, dus dit zou wel een leuk cadeautje zijn… Dankjewel alvast, Sofie

Vraag

• 

Orange Thank You

1.7K

2

0

• Een tekst van een ontevreden klant

Beste Op 15 september heb ik een pre-order reservering gemaakt voor 15 pro max en als afleverpunt Carrefour Lier Orange gekozen. Sinds ongeveer 5 weken heeft nog niemand gebeld voor de telefoon en in mijn telefoontjes zeiden ze dat ze de binnenkomende telefoons aan collega's of andere klanten gaven,

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.1K

5

0

0

• Nieuw BTW nummer

Dag iedereen, Een vraag... (ik ben nieuw hier, ken niet echt de "protocollen" maar waag toch mijn shot met enkele verzuchtingen op zoek naar eventuele antwoorden.) Een week of 2 geleden zijn we met de zaak overgeschakeld van eenmanszaak naar vennootschap.Dit brengt een hele papiermolen in beweging d

Vraag

• 

Orange Thank You

799

1

0

0

De babbelhoek voor de maand oktober.

Vraag

• 

Tribe Lounge