Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Hallo allemaal, Hoe kan je Orange filantroop worden in de app? Alvast dank voor de info. Bloempje
Vraag
•
Orange Thank You
2.3K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De babbelhoek
Vraag
•
Tribe Lounge
12.4K
54
0
Hallo iedereen, Het is tijd om afscheid te nemen! Na 4 mooie jaren op deze Community, zal ik andere challenges aannemen 🙂 Het is met veel goede herinneringen en een kleine glimlach dat ik je dit laatste bericht schrijf! Tribe is een geweldige community met zijn Super Users die het Community Managem
Vraag
•
Tribe Lounge
2.3K
5
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen ik heb al enkele weken een ‘1’ staan bij ‘Mijn Orange” app, (zie foto). Ik vind nergens een melding dat hier naar verwijst. Iemand die mij hiermee kan helpen. Alvast bedankt.
Vraag
•
Orange Thank You
2.1K
4
0
0
Ik had een vraag ivb met mijn huidig abbonement, ik heb dus enkele maanden een nieuw abbonement, 21 euro go plus met smartphone s22 voor 25 euro, totaal dus 46 euro. Maar nu wordt deze go plus aangeboden voor 16 euro levenslang, is het mogelijk dat dat bij mij ook aangepast kan worden naar die prijs
Vraag
•
Tribe Lounge
1.3K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hey, Ik heb onlangs gezien dat je als je trio klant bent, 1 maand streamzz kunt gebruiken. Mar ik wou dit pas doen naar mijn vakantie en zag dat je dit kon starten voor 18 augustus, Maar nu vind ik het nergens meer terug, kan iemand mij helpen aub?
Vraag
•
Orange Thank You
3.2K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De babbelhoek
Vraag
•
Tribe Lounge
8.1K
51
0
Voor diegene die het niet weten , dit weekend zijn er onderhoudswerken binnen Orange en daarom zullen bestellingen vanaf 1 Augustus verwerkt worden. Deze vermelding kan je vinden in de MY Orange app als ook in de klantenzone. Zoals ook te lezen kan de klantendienst hierdoor hinder ondervinden. Gelie
Vraag
•
Tribe Lounge
1.5K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Een klein vraagje: Hoe kan ik de badge van Filantroop behalen? Er staat namelijk in de app niet veel uitleg.
Vraag
•
Orange Thank You
2.5K
2
0
Beste, Ik ben zover ik me kan herinneren al klant bij Orange. Toen ik recent begon te werken was ik blij te horen ik via mijn werkgever een Orange abonnement kreeg. Aangezien ik al bij Orange zat liet ik dit abonnement overzetten op mijn nummer. Achteraf gezien heb ik hier wel wat spijt van omdat ik
Vraag
•
Orange Thank You
813
1
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties