Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Orange thank you cadeau doorgeven lukt niet

Hallo, Zowel ikzelf als mijn vrouw hebben momenteel enkele cadeau's te kiezen in de Orange Thank you. We zouden deze willen doorgeven aan iemand uit onze geregistreerde family kring, maar we krijgen steeds de melding dat er iets is foutgegaan en dat we de app moeten herstarten. Nog iemand met dit pr

Vraag

• 

Orange Thank You

711

1

0

0

• Fotoprints stampix

Het eindejaarscadeau "fotoprints" van Stampix werkt niet, ik heb deze optie 2x gekozen daar het ook mijn verjaardag is geweest en beide malen werkt de link niet meer. De website geeft de melding dat deze actie is afgelopen. Niet kiezen voor deze optie dus! Jammer van Orange dat dit zo loopt, was vor

Vraag

• 

Orange Thank You

531

0

0

0

• Digital reload master badge

Ik vroeg me af wat er precies in aanmerking komt voor de badge. Je moet 5x herladen binnen 3 maand. Ik heb dit al gedaan maar heb de badge niet gekregen. Daarom vroeg ik me af of het enkel belwaarde is dat in aanmerking komt? Want ik heb 2x belwaarde en 3x data gekocht via de app van orange. Ofwel h

Vraag

• 

Orange Thank You

1.4K

2

0

• Nieuwe tarieven vanaf 15-01-2023 Go Extreme

Kreeg vandaag de tabel met nieuwe tarieven vanaf 15-01. Voor de Go Extreme wordt de datalimiet van 70 naar 300 GB opgetrokken als compensatie. Maar wat gebeurt er met het volume van 40GB dat nu geldig is binnen EU. De verhoging (en tot hoeveel) wordt niet vermeld....????

Vraag

• 

Orange Thank You

840

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Gratis filmticket - herroepen

Er staat nergens vermeld (tenzij ik het gemist heb) dat dit ticket enkel voor de eerstvolgende dinsdag geldig is. Ik wou een ticket aanvragen voor de volgende dinsdag Maar kreeg dus bericht dat het voor deze dinsdag was. Kan dit op een of andere manier herroepen worden? Alvast bedankt

Vraag

• 

Orange Thank You

988

2

0

0

• Cadeau wonderbox

Dag, Heb een code gekregen van orange voor een wonderbox, maar deze werkt niet.... Iemand hier ervaring mee...?

Vraag

• 

Orange Thank You

2.3K

4

0

0

• Orange Thank You : End Of Year !!

Ugh Allemaal! Zoals je weet komen de feestdagen snel dichterbij! Totem is daarom verheugd om aan te kondigen dat we momenteel een Orange Thank You campagne aanbieden tot 20/12/2022 inbegrepen 😊. We stellen je verschillende acties voor 😉 je vindt ze hieronder: - Een Orange Thank You geschenk voor m

Vraag

• 

Orange Thank You

3.4K

9

0

• Zo schlechte Support 5000

Sorry voor mijn Nederland is niet mijn moedertaal De support via de 5000 lijn maakt me triestig Ik hoop in de Forum kunnen ze mij helpen een hebben een connectie met Orange High support Vraag 1 is dat zo ? Groetjes Ralf

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.1K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Word dit platform nog gebruikt?

Word het platform nog bebruikt?

Vraag

•