Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

De babbelhoek voor de maand januari.

Vraag

• 

Tribe Lounge

23.1K

73

Advies.be en irange

Ik heb dus via een verkoper van advies.be een abonnement genomen bij 🍊. Blijkt dat zij dus meer promoties kunnen geven bij het nemen van een abonnement dan 🍊 zelf. Is via facebook bevestigd. Ik heb door hen nog een extra 10% vermindering gekregen. Vind ik wel raar dat zij dus meer promoties geven

Vraag

• 

Tribe Lounge

743

1

0

0

Wet van Murphy

Nu ik eindelijk alles bij Orange heb kreeg ik toch voor de komende periode een aanrekening van mijn vroegere Provider Telenet. Ik natuurlijk contact opnemen met Telenet Nu had advies.be of orange mijn abonnement bij Telenet niet opgezegd. Door die nalatigheid moet ik ook nog een paar dagen betalen b

Vraag

• 

Tribe Lounge

673

1

0

0

• Email vorige provider telenet

Ik zou graag weten hoelang wij ons Telenet emailadressen kunnen behouden. De verkoper liet uitschijnen voor altijd. Nu dacht de installateur dat het maar voor een periode was van 18 maand?? En welke is het emailadres voor orange? Dank lucko

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.8K

2

0

0

Orange emailen

Hoe kan ik met mail de klantenservice van Orange bereiken?? Ik zie enkel via telefoon of tribe of winkel.. Ik wil hen kunnen mailen Dank lucko

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.6K

1

0

0

• Tv box

Ik heb nu orange. Helaas werkt de tv box niet naar behoren. Franse informatie van het programma ook al heb ik Nederlands gekozen. Bij instellingen die ik niet de rubriek opnames. Ik zie wel onder het icoon guide programma staan. Als ik daar op druk krijg ik een oranje draaiende cirkel al 10 min. Als

Vraag

• 

Tribe Lounge

928

1

0

0

• eco geschenken

Een hele tijd geleden konden we als geschenk de keuze maken om een cacaoboom of zo te planten bij een cacaoboer of zoals geschenk van Orange thank you. Orange zorgde dan dat die boom geplant werd en jij mocht kiezen welke boom en de plaats. ik vind het jammer dat dit nu niet meer kan, dat was een ze

Vraag

• 

Orange Thank You

1.1K

2

0

• Voorlopige stopzetting internet en TV

Kan een abonnement van internet en TV even stopgezet worden als men bv voor enkele maanden in het buitenland is?

Vraag

• 

Orange Thank You

1.2K

1

0

0

• Kerstmis en Nieuwjaarswensen.

Voor iedereen hier aanwezig. Ook degene die achter de schermen werken van Orange.

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.5K

6

0

• Filmvoordeel gratis ticket cinema

Sinds wanneer geldt het filmvoordeel niet meer voor Kinepolis? Hoe komt dit? Trouwens, er is in West-Vlaanderen geen enkele deelnemende bioscoop.

Vraag

• 

Orange Thank You

1.1K

1

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen