Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Kinepolis werkt niet meer met Orange

Net naar Kinepolis in Gent geweest met een mond vol tanden en een code voor een gratis ticket die geen waarde heeft. Blijkbaar werkt Orange niet meer samen met Kinepolis. Ik ben nu meer dan 6 jaar klant bij Orange,maar blijkbaar is Orange Thank You alleen nog goed om eens een extra gigabitje of een

Vraag

• 

Orange Thank You

2.1K

2

0

0

• Weg voor een jaar.

Hoi allemaal, Ik heb de kans gekregen om mijn horizon te verbreden. Daarom ben ik voor een jaartje weg. Tot dan 😉 Groetjes, BrahimM

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.4K

3

0

• Nieuwe functie's van Tribe

Hello allemaal, Sommigen van jullie hebben misschien al enkele veranderingen op onze voorpagina opgemerkt 😊 Ten eerste heb je de mogelijkheid om een zoekfilter in te stellen op basis van de inhoud die je wil. Het is veel makkelijker om het forumnieuws te volgen 😊. Ten tweede heb je de mogelijkheid

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.1K

1

0

• Ontevreden over Thank You cadeaus

Onlangs verjaard en naar de Loire geweest (4G data nodig dus in Frankrijk met google maps). Ik blijf bij het goedkoopste data abonnement sinds corona (bijna alles wifi), maar ook om kosten te besparen. Keuze verjaardagscadeau : 1u belwaarde (bel bijna nooit) Reebok korting (sport niet) Wijn (drink g

Vraag

• 

Orange Thank You

1.6K

3

0

0

• Geaccepteerde oplossing

De babbelhoek voor de maand juni.

Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De babbelhoek

Vraag

• 

Tribe Lounge

14.7K

66

0

• Kortingscode filmticket werkt niet.

Mijn kortingscode voor het gratis filmticket op dinsdag werkt niet

Vraag

• 

Orange Thank You

1.8K

2

0

0

• Gelukkige verjaardag Orange !

Ugh aan iedereen! Totem zou graag Orange's 6de verjaardag vieren 😊 Hiep hiep hiep hoeraaa 😊 Voor deze grote gelegenheid is Totem blij te kunnen aankondigen dat je de mogelijkheid hebt om een geschenk te kiezen via het Orange Thank You getrouwheidsprogramma. Totem denkt altijd aan je 😊 Als je liev

Vraag

• 

Orange Thank You

2.5K

3

0

• De family-badge

Ik heb een orange-familie. Dit staat ook zo in de app met alle voordelen er bij. Nu keek ik naar de verschillende badges die ik nog niet behaald heb en de family-badge staat hier dus ook tussen. Hoe kan ik deze dan volbrengen of moet ik sturen naar de klantendienst? alvast bedankt voor een antwoord

Vraag

• 

Orange Thank You

1.7K

3

0

0

• Tribe 'Scout' badge

Ik krijg de tribe 'SCOUT' badge niet. Wat kan ik doen?

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.7K

5

0

• Oproep aan de gemeenschap: wat vinden jullie van onze FAQ's?

Hallo iedereen! We zijn momenteel bezig met het bijwerken van de meest gestelde vragen (FAQ) en we zijn benieuwd naar jouw mening om je nog beter te kunnen helpen! We hebben de informatie in de rubriek "je rekeningen" al bekeken, maar wat denk jij? Beantwoorden wij al je vragen over je facturen en b

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.7K

1

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen