Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De babbelhoek is netj
Vraag
•
Tribe Lounge
17.7K
78
0
Telenet-abonnementen worden vanaf juni 4,7 procent duurder: "Gevolg van de hoge inflatie" | VRT NWS: nieuws Nieuwe prijzen hier Nieuwe Prijzen (telenet.be)
Vraag
•
Tribe Lounge
4.6K
4
0
Het orange thank you programma is een goed systeem. Er zijn interessante prijzen en je kan ze ook snel behalen. Ik heb dat elders nog niet gezien.
Vraag
•
Orange Thank You
1.1K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Is het correct dat de kinepolis actie gestopt is of kan dit nog steeds? alvast bedankt
Vraag
•
Orange Thank You
3.2K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De babbelhoek is netj
Vraag
•
Tribe Lounge
15.3K
61
0
Geaccepteerde oplossing
Weet iemand hoe je lid kan worden van de orange club?
Vraag
•
Tribe Lounge
2.4K
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste nu in het orange thank you voordeel de kinepolis-groep niet meer meedoet, is er geen enkele cinema in West-Vlaanderen waar dit voordeel nog geldt. Komen er nog bij of was het fun while it lasted ? 🙂 mvg
Vraag
•
Orange Thank You
2.8K
2
0
Hey iedereen, Ik heb gisteren een gratis filmticket gekocht.. blijkbaar geld het gratis ticket niet meer vanaf 30 maart voor de Kinepolis groep, maar wel voor de andere bioscopen. Dit vind ik heel spijtig, aangezien ik maar 10 minuten van de bioscoop woon. En het uiteraard altijd goed mee genomen is
Vraag
•
Orange Thank You
2.4K
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hey iedereen. Ik ben hier nieuw, ik ben Natasja uit Antwerpen en al 16 j klant bij orange. Altijd heel tevreden geweest.
Vraag
•
Tribe Lounge
2.4K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Vraag
•
Tribe Lounge
14.8K
68
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties