Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

De babbelhoek voor de maand mei.

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De babbelhoek is netj

Vraag

• 

Tribe Lounge

17.7K

78

0

• Ook Telenet slaat prijzen op vanaf 19 juni

Telenet-abonnementen worden vanaf juni 4,7 procent duurder: "Gevolg van de hoge inflatie" | VRT NWS: nieuws Nieuwe prijzen hier Nieuwe Prijzen (telenet.be)

Vraag

• 

Tribe Lounge

4.6K

4

0

• Orange Thank You, goed systeem

Het orange thank you programma is een goed systeem. Er zijn interessante prijzen en je kan ze ook snel behalen. Ik heb dat elders nog niet gezien.

Vraag

• 

Orange Thank You

1.1K

1

0

Kinepolis niet meer geldig?

Is het correct dat de kinepolis actie gestopt is of kan dit nog steeds? alvast bedankt

Vraag

• 

Orange Thank You

3.2K

2

0

0

De babbelhoek voor de maand april.

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De babbelhoek is netj

Vraag

• 

Tribe Lounge

15.3K

61

0

Orange club

Weet iemand hoe je lid kan worden van de orange club?

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.4K

4

0

0

Filmtickets Kinepolis

Beste nu in het orange thank you voordeel de kinepolis-groep niet meer meedoet, is er geen enkele cinema in West-Vlaanderen waar dit voordeel nog geldt. Komen er nog bij of was het fun while it lasted ? 🙂 mvg

Vraag

• 

Orange Thank You

2.8K

2

0

• Gratis film-ticket

Hey iedereen, Ik heb gisteren een gratis filmticket gekocht.. blijkbaar geld het gratis ticket niet meer vanaf 30 maart voor de Kinepolis groep, maar wel voor de andere bioscopen. Dit vind ik heel spijtig, aangezien ik maar 10 minuten van de bioscoop woon. En het uiteraard altijd goed mee genomen is

Vraag

• 

Orange Thank You

2.4K

4

0

0

Tevreden klant

Hey iedereen. Ik ben hier nieuw, ik ben Natasja uit Antwerpen en al 16 j klant bij orange. Altijd heel tevreden geweest.

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.4K

3

0

De babbelhoek voor de maand maart.

Vraag

• 

Tribe Lounge

14.8K

68

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...