Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Klantenzone zonder orange nummer

Hallo, Ik ben nieuwe klant, zonder mobiel nummer, internet en tv, en zou mij willen registeren in de klantenzone maar dat werkt blijkbaar niet zonder een orange gsm nummer. Hoe moet ik nu verder? Net 45min aan de lijn gehangen, 5x doorgestuurd en niet geholpen geweest.... Mvg

Vraag

• 

Tribe Lounge

4.1K

1

0

0

• Mobiel ip gehacked ?? Help !

Hoi , ik heb een vraagje ivm mijn mobiel ip-adres , is het mogelijk dat dit gehacked is ? Als ik een scan doe met Fing app staan er 409 poorten open waaronder poort 27374 subseven Windows trojan , tor , en nog honderden anderen , als ik een ander mobieltje scan met de fing app staan er de 4 standaar

Vraag

• 

Tribe Lounge

5.7K

2

0

• Geen onnodige posten.....of zinnen of titels....

De laatste tijd zijn er weer veel die nieuw zijn hier op de Tribe en die heten wij natuurlijk van alle welkom hier op de Tribe. Het zal in het begin wat zoeken zijn hoe het precies allemaal werkt en dat neemt wat tijd in beslag en er zijn ook vele topics die al gemaakt zijn om te lezen. De zoekbalk

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.4K

0

0

• Hoi

Hoi nieuw hier 😛 Hoe krijg je de badges?

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.8K

2

0

• @rechtzetting dubbele betaling

Korte schets probleem: Factuur februari 45.32 euro betaald 09/03/2020 Verschillende keren bericht gekregen voor schorsing te vermijden factuur betalen.16 april: Medewerker gaat het oplossen omdat het geld op een tussenrekening gestort is22 april: Medewerker zegt dat het niet betaald is. (Want hij we

Vraag

• 

Tribe Lounge

4.9K

5

0

• Nieuwe diensten

Hallo, ik ben sinds dinsdag overgeschakeld van Telenet naar Orange. Het zou 48u duren tot de activatie, maar tot nu is er nog niets gebeurd. Ik kan het 5000 nummer niet bellen gezien mijn nummer nog niet wordt herkend als orange nummer. Tevens heb ik gebeld naar de winkel, maar daar nemen ze niet op

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.6K

2

0

0

• Extra data

Goeie avond, kan ik extra data bijkopen (dmv herlaadkaart ofzo) als ik een abonnement heb? ik zie dat ik enkel 500 MB of 1 GB kan bijkopen, maar kan ik hier niet meer bijkopen? alvast bedankt

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.1K

2

0

• Instellingen Android

Sommige jongeren hebben een low-budget Android smartphone Men kan de prestaties verbeteren door de grafische kaart in hardware mode te zetten het werkt beter dan software mode. Het staat in de verborgen instellingen

Vraag

• 

Tribe Lounge

3K

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Aankoop orange gsm

Aangezien ik al een abonnement heb bij Orange, heb ik dan ook recht op zo’n promotie waarbij een gsm veel goedkoper is, maar met abonnement erbij?

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.7K

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Visual voicemail

Hallo, waarschijnlijk is dit al enkele keren verschenen, maar hoe installeer en activeer ik de visual voicemail? Ik vind het maar niet. is het trouwens de moeite om te gebruiken? alvast bedankt

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.5K

2

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen