Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Hallo! Ik ben nieuw hier en ik vraag mij af hoe ik zo snel mogelijk “de genezer”-rang behaal?
Vraag
•
Orange Thank You
3.9K
4
0
Ik heb perongeluk een nieuwe herlaadkaart besteld, ipv eentje te herladen. Is het mogelijk om de bestelling te annuleren?
Vraag
•
Tribe Lounge
1.9K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik kocht onlangs een nieuw toestel met abonnement. Vorige toestel was ook aangekocht met abonnement maar heb ik daardoor 3 maanden vroegtijdig moeten stopzetten. Volgens mijn aflossingstabel bij het verbreken contact staat dat ik nog slechts een 28 euro moest betalen maar op factuur een restwaarde v
Vraag
•
Tribe Lounge
5K
4
0
Ik ben al meer dan 5 jaar klant bij Orange en heb dus recht op een gratis filmticket bij aankoop van een filmticket. Ik ga morgen naar de Kinepolis in Leuven, maar wegens corona moeten we op voorhand online bestellen... Als ik nu (maandag) al een bericht stuur, is de code dan al geldig en kan ik die
Vraag
•
Tribe Lounge
4K
3
0
Ik voel mij een complete idioot maar krijg op geen enkele manier mijn hifi installatie in gang /aangesloten aan de decoder Wie kan mij helpen?
Vraag
•
Tribe Lounge
3.3K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik activeerde vandaag de visual voicemail, registreerde voor tribe en kreeg ondertussen de supporter toegewezen maar van dit alles is niets te zien bij mijn badges in de app. Mijn telefoonnummer staat ingevuld bij mijn tribe-account dus dat is het al zeker niet. Denk
Vraag
•
Tribe Lounge
3K
2
0
Wauw, ik wil even mijn contentement kwijt. Orange love trio laten installeren. Super vriendelijke man! En alles werkt goed. En stuk goedkoper dan andere providers, bij mij toch! Enkel jammer dat je programma’s niet kan terug kijken, maar dat is een gewoonte geweest waarschijnlijk. Tenkjoe orange! 😊
Vraag
•
Tribe Lounge
3.6K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Vorige maand heb ik mijn gsm gebruikt om parking te betalen. Toen is er 60ct extra aangerekend op mijn factuur, maar niet de kosten die 4411 mij toen heeft laten zien in het beëindigings SMS. Deze maand verscheen er op mijn app dat er nog eens 60ct buiten abonnement is, maar ik heb niet meer betalen
Vraag
•
Tribe Lounge
7.5K
7
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties