Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenHallo, Ik heb een vraagje, hoe kan ik een afbetalingsplan aanvragen en tegelijk ervoor zorgen dat mijn abbonement niet word afgesloten want doordat ik in het buitenland heb verbleven is mijn factuur enorm hoog onverwachts opgelopen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen. Groetjes
Vraag
•
Tribe Lounge
4.2K
4
0
0
Zoals vele Tribers hier weten , en zeker de ervaren Tribers , kan je een persoonlijke mail sturen naar betreffend persoon die lid is op de Tribe. Je kan dan bijvoorbeeld met die persoon informatie uitwisselen die persoonlijk bedoeld is of eens een babbeltje maken als je daar behoefte aan hebt. Ook d
Vraag
•
Tribe Lounge
2.2K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Iemand die toevallig weet wat je moet doen om de badge van de verkenner te krijgen?
Vraag
•
Tribe Lounge
1.8K
1
0
0
Hallo, Zojuist een Thank you cadeau geactiveerd. Volgens mij was het cadeau 6 weken gratis HLN/HUMO/De Morgen. Na wat problemen om na het registreren bij HLN een wachtwoord te kiezen, log ik in en wat blijkt: Er staat looptijd 13/08/2020 - 27/08/2020, dit is dus maar 2 weken. Volgens de voorwaarden
Vraag
•
Orange Thank You
5.7K
3
0
Bij het registreren van mijn account heb ik een fout gemaakt in mijn gsm nummer. Kan ik dat aanpassen en hoe moet dat dan?
Vraag
•
Tribe Lounge
2.6K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Wat moet je doen om de tribe verkenner badge te krijgen.
Vraag
•
Tribe Lounge
4.2K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Ik ben deze namiddag tribe scout geworden, maar dat is niet te zien in mijn orange app. Heb telefoon al herstart, maar komt er niet bij bij mijn andere badges?
Vraag
•
Tribe Lounge
3.5K
4
0
Ik ben nog maar net nieuw op Tribe😊. Iemand een idee waarvoor dit platform dient?
Vraag
•
Tribe Lounge
3K
2
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties