Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Vlaamse TV zenders geschrapt in Brussel 1060

Hallo al nu bijna een maand lang zijn er problemen om een aantal populaire vlaamse TV zenders in Brussel te bekijken ( zenders zoals Eén, Q2, Canvas, Vier, Eleven...) Eerst was er zogezegd sprake van een storing die voor 15/7 zou worden opgelost, daarna bij de klantendienst niet meer dan we geven he

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.6K

2

0

• Oude gsm's

Iemand een idee wanneer je oude gsm's weer mag binnenbrengen in een orange winkel?

Vraag

• 

Tribe Lounge

4.2K

1

0

• E-Sim

Is het mogelijk om een e-Sim te krijgen in combinatie met een herlaadkaart?

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.6K

2

0

0

• Tv code D 100

Wanneer start dit op die code staat op die post

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.6K

2

0

0

• nieuwe sim kaart

Besten, Ik zou willen een nieuwe sim kaart met een nieuw nr aanvragen. Dit zou samen met een tempo easy formule zijn. Hoe kan ik dat het beste doen?? Reden;: op het huidige nr ontvang ik sinds een aantal weken veel oproepen van voor mij onbekende nrs en dit blijft maar doorgaan; Groeten, remco 12

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.8K

1

0

• UTP-kabel? 5-polige telefooncontactdoos vervangen door rj-45

Beste We zouden graag overschakelen op love trio. Op dit moment hebben we nog geen digitale tv. We wonen in een ouder huis en waar de tv staat is er enkel een 5-polige telefooncontactdoos voorzien (waar je een rj-11 op kan aansluiten). Ik vroeg mij af of je deze kan vervangen door een rj-45 contactd

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.5K

2

0

• Wifi in buitenland zonder wifi

Goedenmorgend, dit is mijn eerste post op tribe en ik vond niet direct een voorsteltopic dus vallen we hier maar met de deur in huis. Het aanmelden op tribe heb ik gedaan omdat ik met een vraag zit over de wifi op vakantie. Dit jaar gaan we met de wagen op vakantie in een vrijstaand vakantiehuisje i

Vraag

• 

Tribe Lounge

4K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Tribe Sjamaan

Ik heb een vraagje over de badge Tribe Sjamaan, wat moet je doen als je die badge wilt liken of...

Vraag

• 

Tribe Lounge

5.1K

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Hoe lang moet je de WPS-knop (modem TCG300) ingedrukt houden?

Sinds vorige week zijn we klant bij Orange. Er is een TCG300 modem geïnstalleerd, met WPS-knop. Het lukt me echter niet om de verbinding met een Daikin-airco te maken, zodat ik ook vanaf mijn werk de airco aan en uit kan zetten. Weet iemand hoe lang die WPS-knop ingedrukt moet worden en of dat ergen

Vraag

• 

Tribe Lounge

7.6K

1

0

• Bedankt

Toff da Orange aan u denkt als je verjaard .Ik heb de 5 foto genomen inde geschenk menu. Echt bedankt zou zeggen

Vraag

• 

Orange Thank You

3.2K

1

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...