Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Hallo, Graag jullie hulp aub ... Sinds een paar dagen komen mijn mails terug : Bezorging niet voltooid. Er is een tijdelijk probleem opgetreden bij het bezorgen van je bericht ... Het eigenaardige is dat het altijd mails zijn gestuurd naar skynet.be en belgacom.net ... Is er iets mis bij mij of bij
Vraag
•
Tribe Lounge
6.4K
2
0
@Tribe weet er iemand soms hoe je een pluim of hartje op een comment kan geven?
Vraag
•
Tribe Lounge
4.9K
3
0
Hallo ik heb al enkele keren het probleem gehad dat de recorder zomaar stopt met een bepaald programma op te nemen en ik meestal dan een aflevering kwijt ben. Hoe komt dit en kan ik hieraan iets doen?
Vraag
•
Tribe Lounge
4.2K
1
0
Op zoek naar een betaalbare nieuwe smartphone met android. Richtingsprijs 250 euro zonder abonnement. Dank
Vraag
•
Tribe Lounge
3.9K
2
0
0
Hallo, wanneer je 3 badges in de Orange app geclaimd hebt, krijg je een geschenk... Maar wat houden die geschenken zoal in?
Vraag
•
Orange Thank You
5.3K
3
0
Beste ,heb 1 maand geleden een smartphone besteld en heb nog niks ontvangen stuur hen steeds berichten en zeggen dat het " hoogste prioriteit " is maar merk er niet veel van ....
Vraag
•
Tribe Lounge
2.3K
2
0
0
Hebben jullie er ook last van dat het internet soms wegvalt?
Vraag
•
Orange Thank You
2.7K
2
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties