Hallo Ik heb een deurbel die ik van buitenaf wil benaderen. Hiervoor heb ik een account bij NO-IP geactiveerd om Dynamic DNS te activeren. Op de modem heb ik CGNAT uitgeschakeld en maak nu gebruik van een openbaar, niet-gedeeld IP adres. Hierdoor kan ik de Port forwarding instellen. Helaas lukt het
Vraag
•
HOME
3.6K
2
0
0
Mijn Mesh wifi valt regelmatig uit. geen enkel toestel heeft dan verbinding met het mesh wifi netwerk. Ik heb 3 modules geïnstalleerd, allemaal bedraad. Het probleem is opgelost na het herstarten van de main hub. Maar dit is zeer vervelend aangezien het echt wel vaak neerkomt. Wat zou een oplossing
Vraag
•
HOME
2.2K
2
0
0
Beste Tribe-members In augustus heb ik mijn optie internet-boost telefonisch laten uitschakelen. In november merkte ik op dat ik ondanks de uitschakeling nog steeds hiervoor betaalde. Ik belde opnieuw naar Orange en ze gingen dit oplossen. 2 maanden later zie ik dat ik nogmaals voor de boost heb bet
Vraag
•
HOME
2.1K
2
0
0
Al van deze morgen 7 uur geen wifi meer,nu 22u49 en nog altijd niet in orde..wat is er aan de hand??
Vraag
•
HOME
2.1K
1
0
Onlangs heb ik gemerkt dat CGN IP actief staat op mijn modem. Wil er even bij vermelden dat ik de Modem-TCG300 heb. Dus ik weet niet of dit op de oudere type modem ook actief gaat zijn. Je kan dit eens controleren door in te loggen op je modem 192.168.0.1 , dan kom je uit op je gebruikers interface
Vraag
•
Modem
4.8K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Ik heb onlangs een flybox besteld (met het abonnement van 20€). Dit staat zo op mijn orderbevestiging (bestelling 33**bleep**). De modem en de simkaart zijn snel geleverd, en alles werkt. MAAR, ik heb ook mail gekregen met een overzicht van mijn abonnement, en hier spreekt men over het abonne
Vraag
•
HOME Flybox
2.2K
2
0
0
Hallo. Ik heb onlangs bridge mode geactiveerd voor mijn Orange modem. Nu wilde ik deze deactiveren, volgens de instructies moest dat door op de knop voor factory reset te drukken. Mijn modem is nu reset, de onderste 4 lichtjes branden (power, ds, us, online) maar het lichtje naast wifi blijft uit. I
Vraag
•
HOME
4.8K
2
0
0
hallo, wij hebben problemen met ons 2.4 Ghz netwerk. deze deden zich al veel langer voor, maar we hebben dit netwerk dan afgesloten en enkel op 5ghz gewerkt. nu hebben wij recent een printer gekocht die enkel maar 2.4Ghz ondersteund, dus heb dit netwerk terug geactiveerd en deze vertoont nog steeds
Vraag
•
HOME
5.5K
2
0
0
In Brugge centrum; geen wifi/netwerk. gsm toestellen verbinden wel maar geen verbinding. Op de modem Siligence brandt ook het lampje niet van de wifi. Iemand die weet hoe we dit kunnen oplossen, wel gezien dat er een storing is/meldingen. opnieuw opgestart en gereset maar geen verandering
Vraag
•
HOME
3.7K
4
0
0
Hallo iedereen, Vandaag is er probleem opgetreden, de wifi werkte opeens niet meer. Ik had de toestellen proberen te verbinden met de wifi en het lukt wel maar er komt altijd een melding op van "internet misschien niet beschikbaar". Ik had daarna dan de modem gecontroleerd of de licht van de wifi we
Vraag
•
HOME
2.8K
2
0
0